صدری، مديرعامل شركت مخابرات ايران با بيان اينكه از آذرماه سرويس تلفن يار راه اندازی می شود گفت: اين سرويس با هدف ارائه تمام خدمات مخابراتي مورد نياز در محل کار یا سکونت مشتریان اجرايي مي شود.

به گزارش سفیر افلاک به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران سیدمجید صدری اظهار داشت: در طرح فوق مشتریان این منطقه با تماس با سامانه های ۲۰۲۰ یا ۲۰۱۱۷ از تمام خدمات مورد نیاز در حوزه های تلفن ثابت و دیتا با اعزام کارشناس در محل بهره مند می شوند. بر اساس این طرح رفع خرابی تلفن ثابت، اصلاح سیم کشی ساختمان، تنظیم مودم و سایر خدمات مخابراتی به درخواست مشتری صورت می پذیرد.

وی افزود: این سرویس از اول آذرماه به صورت آزمایشی در مخابرات منطقه ۲ تهران و پس از اجرای موفق در سایر مناطق مخابراتی تهران و استانها به مرور اجرا خواهد شد.

صدری با بیان اینکه این سرویس با هدف افزایش رضایت و بهبود تجربه مشتری ارائه می شود عنوان کرد: تعرفه خدمات نیز بر اساس مصوبات سازمان تنظیم مقررات در صورتحساب مشترک لحاظ می شود.

وی با تشریح اهمیت توجه حداکثری به مشتریان و ارایه بهترین خدمات به ایشان در شرایط حال حاضر گفت: با راه اندازی این سرویس جدید گام دیگری در تحقق و پیمودن مسیر مشتری مداری و ارایه خدمات به مشتریان، انجام می شود.

انتهای پیام/