لایحه «نظام رتبه‌بندی معلمان» به دلیل وجود ابهامات متعدد درباره مدارک تحصیلی فرهنگیان و برای رفع ابهام، به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بازگشت.

به گزارش سفیرافلاک، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ادامه بررسی لایحه «نظام رتبه‌بندی معلمان» در دستورکار صحن قرار گرفت و نمایندگان به بررسی ماده ۴ این لایحه پرداختند.

در جریان بررسی این ماده، با تذکر یکی از نمایندگان در خصوص وجود ابهامات متعدد در این ماده و مواد بعدی در زمینه مدارک تحصیلی فرهنگیان و نوع محاسبه آن در نظام رتبه‌بندی و با وارد دانستن تذکر از سوی رئیس مجلس، ارجاع لایحه «نظام رتبه‌بندی معلمان» به کمیسیون آموزش و تحقیقات جهت رفع ابهام به رأی گذاشته شد که نمایندگان با ۱۹۵ رأی موافق از مجموع ۲۳۲ نماینده حاضر در صحن با ارجاع این لایحه به کمیسیون موافقت کردند.

به این ترتیب، از ماده ۴ تا انتهای لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان به کمیسیون آموزش و تحقیقات بازگشت.

گفتنی است، مواد یک و دو و سه این لایحه در جلسات گذشته مجلس بررسی و تعیین تکلیف شده بود.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در هنگام رأی‌گیری برای ارجاع این لایحه تأکید کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات ظرف مدت ۱۰ روز این ابهامات را بررسی و اصلاح کند و لایحه را مجددا به صحن مجلس ارائه دهد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : فارس