برنامه IGTV رسما متوقف شد و همه ویدئو‌ها اکنون به "ویدئو اینستاگرام" تبدیل شده اند.

به گززارش سفیرافلاک، پلتفرم اینستاگرام در جدیدترین پست خود، از تغییراتی برای تقویت ویدئو‌های خود، از جمله توقف برنامه مستقل IGTV، خبر داد.

به گزارش جی اس ام آرنا؛ در زمان نوشتن این گزارش کوتاه، آخرین بار برنامه مستقل IGTV در آگوست ۲۰۲۱ به روز رسانی شد و همچنان برای دانلود از فروشگاه Google Play در دسترس است.

زمانی که IGTV برای اولین بار راه اندازی شد، قصد اینستاگرام رقابت با یوتیوب برای ویدئو‌های طولانی‌تر بود و این دلیل بود که باعث شد اینستاگرام فکر کند که نیاز به راه اندازی یک برنامه جداگانه برای IGTV دارد. در نهایت هم، ویدئو‌های IGTV در فید اصلی برنامه ظاهر شدند. همچنین با تغییر تمرکز این شرکت روی Reels، تبلیغات IGTV متوقف شد.

IGTV اینستاگرام

با وجود تمرکز زیاد و سرمایه گذاری سنگین اینستاگرام روی ریلز، در حال حاضر تبلیغات در این بخش نشان داده نمی‌شوند. البته این موضوع در سال ۲۰۲۲ تغییر خواهد کرد، زیرا اینستاگرام آزمایش تبلیغات در Reels را آغاز می‌کند و سازندگان می‌توانند از اواخر سال جاری میلادی شروع به کسب درآمد از ریلز کنند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان