از زمانی که ماسک به قدرت رسید، آمریکایی‌ها زمان کمتری را در توئیتر صرف می‌کنند.

به گزارش سفیرافلاک، یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها از زمانی که میلیاردر، ایلان ماسک آن را به دست آورده است، زمان کمتری را صرف پست و توئیت گذاشتن در توئیتر می‌کنند.

نظرسنجی مرکز تحقیقاتی پیو در این باره اعلام کرد:«تحلیل این مرکز از رفتار واقعی در سایت نشان داد که فعال‌ترین کاربران آن به میزان قابل توجهی در ماه‌های پس از خریداری شدن توئیتر توسط ایلان ماسک، پست‌های کمتری ارسال کرده اند؛ میانگین تعداد توئیت‌های آن‌ها در ماه پس از کسب حدود ۲۵ ٪ کاهش یافته است.»

حدود ۶ نفر از هر ۱۰ بزرگسال آمریکایی که در سال گذشته از توئیتر استفاده کرده‌اند، گفته‌اند که اخیراً از سایت فاصله گرفته‌اند و یک چهارم گروه نشان داده‌اند که پس از یک سال از توئیتر استفاده نخواهند کرد.

این شبکه اجتماعی در چند ماه گذشته تعدادی از تبلیغ‌کنندگان را به دلیل نگرانی‌ها در مورد رشد محتوای نژادپرستانه و نامناسب از زمان ماسک از دست داده است.

انتهای‌پیام/

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگارن جوان