معرفی اصفهان در شبکه‌های اجتماعی چین

به گزارش سفیرافلاک، علیرضا مساح اظهار کرد: این کلیپ‌ها به همت اداره گردشگری وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تهیه شده که درصدد است تا اصفهان را بیش از پیش معرفی کند.

وی افزود: کلیپ‌های منتشر شده در دو شبکه اجتماعی وی چت و ویبو در کشور چین به معرفی جاذبه‌های گردشگری مهم شهر اصفهان همچون میدان نقش جهان، باغ پرندگان، مسجد امام، عمارت عالی قاپو، برخی از خانه‌های تاریخی اصفهان، حمام علی قلی آقا و کلیسای وانک می‌پردازد.

رئیس اداره گردشگری شهرداری اصفهان با اعلام اینکه کلیپ‌های معرفی جاذبه‌های گردشگری اصفهان با روایت و زیرنویس چینی در حال انتشار است، تصریح کرد: با توجه به تنوع گویش و فرهنگ در زبان چینی سعی شده است تا با روایت و زیرنویس چینی، ترجمه‌ای قابل استفاده برای چینی‌ها تهیه و منتشر شود.

وی ادامه داد: در ابتدا در نظر داشتیم که این کلیپ‌ها به صورت رسمی به معرفی جاذبه‌های مهم گردشگری شهر اصفهان بپردازد، اما با توجه به جذابیت رازآلودی در فرهنگ و سلیقه چینی‌ها این کلیپ‌ها با اهمیت به موضوع، به صورت رمزآلودی تولید شد.

مساح خاطرنشان کرد: ایرانیان مقیم کشور چین و نمایندگی رسمی ایران در کشور چین در تهیه و انتشار کلیپ و فیلم‌های معرفی جاذبه‌های گردشگری اصفهان با اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان همکاری کردند.

انتهای پیام/
منبع:ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا