حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
آمریکا صحنه‌گردان اصلی حادثه لبنان است
تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا:

آمریکا صحنه‌گردان اصلی حادثه لبنان است

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا گفت: آمریکا صحنه‌گردان اصلی حادثه تروریستی لبنان است که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از شهروندان شد.

امیرعلی‌حیدر امیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به حادثه لبنان و شهادت جمعی از مردم، اظهار داشت: حادثه تروریستی لبنان سبب ناراحتی بسیاری از ملت‌های آزادی‌خواه و ملت ایران شد که در پی این حادثه تعدادی به شهادت رسیدند و تعداد زیادی هم مجروح شدند.

وی افزود: این حادثه به دلیل نفوذ و رصد اطلاعاتی رخ داد که آمریکا، صحنه‌گردان اصلی این حادثه بود و با این اقدام تمام مختصات و اطلاعات مورد نیاز را تهیه می‌کردند تا بتوانند اهداف شوم خود را پیاده کنند.

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا تصریح کرد: آمریکا پشتیبان اصلی رژیم‌صهیونیستی است چرا که این رژیم جعلی با همکاری و حمایت‌های شیطان بزرگ است که می‌تواند دست به هر جنایتی بزند و هر بار به شکل و شیوه‌ای جدید، دست به ترور و حادثه بزند و تعدادی را به شهادت برساند.

امیری با اشاره به حمایت و هم‌دردی ملت‌ها به خصوص ملت ایران با مردم لبنان، بیان کرد: بعد از وقوع این حادثه، مشاهده کردیم که بسیاری از ملت‌ها از جمله مردم ایران با برپایی تجمعاتی، حمایت خود را از مردم لبنان اعلام کردند و همه این‌ها نشان‌دهنده این است که مردم در برابر این جنایت‌ها و اقدامات دشمن، مقاوم هستند و هیچگاه در برابر چنین جنایت‌هایی، تسلیم نخواهند شد.

وی با اشاره به اینکه انتقام سختی در انتظار دشمن است، گفت: امروز دشمن پاسخ‌های سختی را در پی شهادت شهید اسماعیل هنیه و حادثه تروریستی لبنان که منجر به مجروح شدن سفیر ایران در این کشور شد، دریافت می‌کند و سیلی سختی در انتظار رژیم کودک‌کش است.

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا یادآور شد: رژیم‌صهیونیستی مانند گرگ درنده است که فقط اهداف خود را دنبال می‌کند و به هیچ یک از اصول انسانیت پایبند نیست که نشان می‌دهد ذات آن‌ها تروریست است و قصد دارند تا با ترور، اهداف خود را پیش ببرند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از