حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
امام جمعه موقت خرم‌آباد:

اتحاد جوامع اسلامی ریشه ظلم را می‌خشکاند

اتحاد جوامع اسلامی ریشه ظلم را می‌خشکاند

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: اتحاد جوامع اسلامی و همبستگی، ریشه ظلم ظالمان را می‌خشکاند.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی‌فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به هفته وحدت، اظهار داشت: مسئله وحدت در جهان اسلام یکی از مسائل کلیدی، مهم و موثر محسوب می‌شود و اگر مسلمین همه اختلافات را کنار بگذارند و اتحاد را اولویت اصلی خود قرار دهند، می‌توانند در جهان حرف برای گفتن داشته باشند.

وی افزود: دشمنان اسلام و مسلمین مانند آمریکای جنایتکار و رژیم‌ صهیونیستی همیشه به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان بودند تا بتوانند اهداف خود را پیش ببرند لذا امروز نسل‌کشی که در غزه و فلسطین رخ می‌دهد، تنها با اتحاد جهان اسلام است که این جنایت‌ها پایان می‌یابد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد تصریح کرد: متاسفانه برخی از کشورها ارتباطات تجاری و اقتصادی خود را با رژیم جعلی صهیونیستی قطع نکرده‌اند و همین سبب شده تا این رژیم جنایتکار بتواند برنامه‌های خود را به صورت مستمر اجرا کند در حالی که قطع ارتباط کشورها با این رژیم سبب می‌شود تا این نسل‌کشی تمام شود.

شمسی‌فر با اشاره به مقاومت ملت فلسطین، بیان کرد: مقاومت بی‌نظیر ملت مظلوم فلسطین و غزه سبب می‌شود تا امت اسلامی به سمت اتحاد کشیده شوند و امروز می‌بینیم قلب‌های زیادی از سراسر دنیا، منادی مظلومیت ملت غزه هستند و این خود سرآغاز یک اتحاد مهم است.

وی یادآور شد: امروز یکی از مسائل وحدت‌بخش دنیای اسلام، موضوع مهم فلسطین و غزه است و اتحاد جوامع اسلامی سبب می‌شود تا روزگار دشمنان و رژیم‌ صهیونیستی سیاه شود از همین رو لازم است که کشورهای اسلامی با همبستگی برای نابودی دشمن تلاش کنند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به بیداری اسلامی در جهان، گفت: امروز بیداری اسلامی سبب شده تا مردم زیادی از سراسر جهان پرچم حمایت از مظلومان غزه را بالا ببرند و با حضور در خیابان و یا هر اقدام دیگری حمایت خود را از مظلومان غزه و همچنین بیزاری خود را از رژیم‌ کودک‌کش صهیونیستی نشان دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از