حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/02/16 شمسی | 2024/05/05 میلادی
استاندار لرستان مطرح کرد:

پیگیری اعتبار راه‌‌آهن دورود- خرم‌آباد از منابع مختلف

پیگیری اعتبار راه‌‌آهن دورود- خرم‌آباد از منابع مختلف

استاندار لرستان گفت: از سه مسیر سازمان برنامه و بودجه، مولدسازی و فروش نفت برای تامین منابع پروژه راه‌آهن تلاش‌هایی صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، ابوطالب شفقت عصر امروز در بازدید از پروژه راه‌آهن دورود - خرم‌آباد، اظهار داشت: یکی از مطالبات جدی مردم خرم‌آباد اجرای پروژه راه‌آهن است، این پروژه از سال ۹۲ شروع شده و نتوانسته به اندازه مطلوب پیشرفت کند.

وی با اشاره به اینکه از اتفاقات رخ داده در لرستان راضی نیست، افزود: پروژه راه‌آهن جزء مصوبات سفر هیأت دولت است، رئیس جمهور به این پروژه توجه ویژه دارد و تأکید کرده که این پروژه دنبال شود.

استاندار لرستان تصریح کرد: طبق گزارش معاون عمرانی، این پروژه از سه مسیر سازمان برنامه، طرح مولد‌سازی و فروش نفت تأمین منابع می‌شود و به گفته مدیر کارگاه این پروژه سنگین و بزرگ پنج سال بعد به بهره‌برداری می‌رسد.

شفقت با اشاره به اینکه حجم تونل این پروژه ۳۳ کیلومتر است، بیان کرد: این پروژه زمان بسیار زیادی را به خود اختصاص می‌دهد که امیدواریم قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) با وجود اینکه از این پروژه طلبکار است وقت بگذارد تا پروژه شتاب بیشتری نسبت به گذشته بگیرد.

وی عنوان کرد: من اطمینان می‌دهم جایی که تأمین منابع باشد را دنبال کنم و به میزانی که کشور بتواند تأمین کند سهم خود را خواهیم گرفت و از گرفتن سهم استان کوتاه نمی‌آئیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از