حالت تاریک
  • جمعه, 1403/02/21 شمسی | 2024/05/10 میلادی
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

مشکلات مناطق حاشیه‌نشین احصاء می‌شود

مشکلات مناطق حاشیه‌نشین احصاء می‌شود

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: مشکلات مناطق حاشیه‌نشین لرستان با هدف رفع آن‌ها احصاء می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» سردار نعمت‌الله باقری در جلسه‌ای که با حضور استاندار در سپاه لرستان برگزار شد، اظهار داشت: سالنی برای اولین کنگره ملی شهدا احداث شد و لازم است استاندار بازدیدی از این پروژه داشته باشد چرا که بخشی از کارهای آن باقی‌مانده که بایستی تکمیل شود.

وی افزود: لرستان در منطقه خرمشهر و آبادان جایگاهی برای دانش‌آموزان و دانشجویان نیاز دارد که در زمان اردوی راهیان‌نور از آن استفاده شود، زمین مورد نیاز تهیه شده و لازم است اعتبارات لازم تامین گردد تا پروژه نهایی شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: کمپ ماده ۱۶ مجموعه خوبی است برای بهبود معتادان که لازم است بخش تکمیلی کار انجام شود و قرار شد امسال اعتباری برای این پروژه در نظر گرفته شود، می‌طلبد تا این پروژه هم مدنظر قرار گیرد.

سردار باقری بیان کرد: تعدادی مناطق حاشیه‌نشین در استان وجود دارد و منطقه اسدآبادی را به عنوان پایلوت در نظر گرفتیم که مشکلات این مناطق احصاء شده تا برطرف گردد لذا حل مشکلات را باید به سمت مساجد ببریم و مساجد به عنوان محل قرارگاه باشد تا خدمات از این مکان به سمت مردم برود و سپس فرمانداران و ائمه جمعه وارد میدان شوند تا همه مشکلات مناطق حاشیه‌نشین را حل کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از