حالت تاریک
  • جمعه, 1403/02/21 شمسی | 2024/05/10 میلادی
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس:

انتقال پیام قساوت و توحش اسرائیلی‌ها به جهان

انتقال پیام قساوت و توحش اسرائیلی‌ها به جهان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس با بیان اینکه قساوت و توحش اسرائیل به جهان خفته منتقل شده است، گفت: جوانان آمریکایی و اروپایی تاحدودی با جنایات اسرائیل و آمریکا آشنا شده‌اند.

مهرداد ویسکرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، در رابطه با خشونت‌ بی‌سابقه غرب در برخورد با دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا به خاطر حمایت از مردم مظلوم فلسطین، اظهار داشت: مسئله فلسطین و مظلومیت مردم غزه قصه امروز و دیروز نیست بلکه بیش از ۷۰ سال است که مردم شریف فلسطین مورد ظلم و ستم صهیونیست جهانی به رهبری آمریکا و حمایت همه‌جانبه غرب قرار دارند.

وی افزود: در آخرین اقدام بنا بود همکاری و سازش که تاکنون به صورت مخفیانه و نامحسوس از طرف حکام مرتجع عرب انجام می‌شد، صورت قانونی و رسمی به خود بگیرد و این به معنای نابودی کامل مردم مظلوم غزه و محو آن‌ها از تاریخ طولانی و غمناک فلسطین بود؛ درست در همین نقطه بود که عملیات طوفان‌الاقصی به عنوان آخرین تلاش برای زنده ماندن مردم مظلوم غزه طراحی شد و با دقت و هوشمندی اجرا گردید.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در ابتدا برخی از تحلیلگران این را نوعی خودکشی حساب می‌کردند که بهانه‌ قتل عام مردم غزه را به راحتی در اختیار رژیم کودک‌کش اسرائیل قرار می‌داد، اما واقعیت این است که مردم غزه و نیروهای مبارز فلسطینی چاره‌ای جزء عملیات شهادت طلبانه همانند طوفان‌الاقصی پیش روی خود نداشتند و شاید به همین دلیل بود که خداوند متعال به این مردم مظلوم کمک کرد که هم پوشالی بودن رژیم صهیونیستی را به کشورهای اسلامی نشان دهد و هم ظلم تاریخی که به مردم مظلوم این دیار شده بود را به جهانیان معرفی نماید و هم بخشی از قساوت و توحش اسرائیل به جهان خفته منتقل شود.

وی بیان کرد: بدون شک کارفرمای جنایت‌های بزرگ اسرائیل، همانا آمریکای جهانخوار و شیطان بزرگ است که با همکاری چند کشور ظالم و استعمارگر غربی به انجام رسیده است.

ویسکرمی گفت: ظلم بزرگ دیگر این کشورها به مردم فلسطین، سانسور خبری ظلم‌های وارده به مردم فلسطین و تحریف واقعیت‌های درون سرزمین‌های اشغالی است، زیرا تلاش رسانه‌های غربی و آمریکایی بر این بوده که مردم مظلوم فلسطین را جلاد و دولت غاصب صهیونیستی را شهید جلوه دهند و چهره‌ای تروریستی از گروه‌های مبارز فلسطینی و مقاومت در منطقه به دنیا معرفی کنند.

وی تصریح کرد: آنچه امروزه در دانشگاه‌های آمریکا و برخی دیگر از کشورهای غربی مشاهده می‌شود علامتی مهمی است که نشان می‌دهد توطئه‌های ۷۰ ساله نظام سلطه شکست خورده و اینک جوانان آمریکایی و اروپایی که تا حدودی با جنایات آمریکا و اسرائیل در فلسطین آشنا شده‌اند، دچار عذاب وجدان شده و حاکمان خود را به چالش می‌کشند. دلیل مطلب هم روشن است؛ آه مظلوم روزی گریبان ظالم را می‌گیرد به شرط اینکه مظلوم، برای گرفتن حق خود دست روی دست نگذارد و تلاش کند و این همان کاری است که مردم مظلوم غزه در حال انجام آن هستند و تمام مشکلاتی که تحمل می‌کنند هنوز از مبارزه خود اعلام خستگی نکرده و حاضر به پذیرش شرایط ظالمانه‌ رژیم صهیونیستی نشده‌اند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نتیجه انکارناپذیر طوفان‌الاقصی، همان چیزی است که تحت عنوان «طوفان‌الاحرار» در سراسر دنیا از جمله دانشگاه‌های آمریکا و اروپا شاهد آن هستیم و آن شکست سلطه رسانه‌ای آمریکا و اروپاست که در سال‌های گذشته واقعیات درون سرزمین‌های اشغالی را مخفی کرده و به قیمت کشتن خبرنگاران تلاش کردند جای جلاد و شهید را در فلسطین عوض کنند و اینک تمام بافته‌های خود را بر فنا رفته می‌بینند.

وی افزود: خطر بزرگ و اصلی علیه نظام سلطه همین بیداری جوانان ساکن در آمریکا، اروپا و تحریک وجدان‌های خفته و ناآگاهی است که نظام لیبرال دموکراسی آمریکایی و غربی تلاش در بی حس کردن آنان داشته است! یکی از مهم‌ترین اهداف ترویج شهوت در کشورهای غربی و آمریکایی بی‌حس کردن وجدان و فطرت جوانان خود برای پیشبرد اهداف نظام سرمایه‌داری است که در راس آن سیاستمداران و سرمایه‌داران صهیونیست اعم از یهودی و مسیحی قرار دارند.

ویسکرمی عنوان کرد: حتی اگر دولت آمریکا با به‌کارگیری نیروهای بیشتری موفق به سرکوب موقت جنبش اخیر شود اما اثرات آن در آینده نه چندان دور مانند یک ققنوس از خاکستر برمی‌خیزد و نظام سلطه را درهم می‌پیچد.

وی بیان کرد: اکنون دیگر مشکل آمریکا و اروپا تنها جمهوری اسلامی ایران و جریان مقاومت نیست بلکه آنها با خیل عظیمی از مردم و جوانان خودشان گلاویز هستند که باید برای اقناع آنان انرژی فراوانی را صرف کنند و اصولاً امکان اقناع آنان وجود ندارد و این‌ها همه نشانه زوال امپراتوری فرهنگی، نظامی، رسانه‌ای و استعمارگرانه آمریکا و غرب است که پیش روی حاکمان ظالم آنان قرار دارد و قابل انکار نیست و همچنین طلیعه ظهور منجی است که در همه ادیان الهی مورد تاکید قرار گرفته و سرمایه اصلی آن بیداری و قیام انسان‌های آزاده و فطرت خدایی انسان‌ها از همه ادیان و مذاهب و حتی افراد لامذهب است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از