حالت تاریک
  • شنبه, 1403/02/22 شمسی | 2024/05/11 میلادی
امام جمعه کوهدشت مطرح کرد:

لزوم تلاش همه دستگاه‌ها برای تحقق شعار سال

لزوم تلاش همه دستگاه‌ها برای تحقق شعار سال

امام جمعه کوهدشت گفت: بایستی هر دستگاهی به سهم خود در راستای تحقق شعار سال که توسط رهبر معظم انقلاب نامگذاری شد ایفا کنیم و با دوراندیشی و برنامه‌ریزی درست، ‌کارها را پیگیری کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی صبح امروز در جلسه شورای اداری فرمانداری کوهدشت ضمن گرامیداشت روز ملی شوراها، اظهار داشت: عدم نظارت و کنترل یکی از مشکلات است، بانک‌ها اگر تسهیلاتی را درزمینهٔ اشتغال‌زایی می‌دهند بایستی نظارت داشته باشند که آیا در این زمینه مصرف می‌شود.

وی افزود: امروز در دنیایی زندگی می‌کنیم که دنیای مدیریت است، بایستی در این زمینه چابک و با برنامه‌ریزی درست و نظارت درست را در این راستا داشته باشیم.

امام‌ جمعه کوهدشت عنوان کرد: ضرر سوء مدیریت بسیار خطرناک است، بایستی همه ما در این راستا هوشیار باشیم، انسان خوب و بد نباید مساوی باشد، آن افرادی که کارکرده‌اند بایستی تشویق شوند و کسانی که کارنکرده‌اند بایستی تنبیه گردند، این از اصول مدیریتی در نگاه امام علی(ع) است.

وی با اشاره به اینکه ما در یک جنگ اقتصادی قرار داریم، تصریح کرد: بایستی هر دستگاهی به سهم خود در تحقق شعار سال که توسط رهبری معظم انقلاب نام‌گذاری شد ایفا کنیم، بایستی با دوراندیشی و برنامه‌ریزی درست، ‌کارها را پیگیری کنیم.

طهماسبی گفت: کشور در کمال استحکام و اقتدار است، دشمنان می‌خواهند ما را ضعیف جلوه دهند، بحمدالله دشمنان راه به‌جایی نخواهند برد، در شهرستان کوهدشت درزمینهٔ کشاورزی و دامداری پتانسیل‌های خوبی دارد.

 امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه مراسم سالروز شهادت امام صادق(ع) در کوهدشت برگزار می‌شود، بیان کرد: شهرداری و شورای شهر نهضت آسفالت را شروع کنند چراکه وضعیت آسفالت مطلوب نیست و عدم نبود کمربندی شهر امری مناسب نیست بایستی همه پیگیر باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از