حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس:

بیمارستان رازی کوهدشت تکمیل می‌شود

بیمارستان رازی کوهدشت تکمیل می‌شود

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: به‌زودی بیمارستان رازی کوهدشت تکمیل خواهد شد و پیگیر رفع مشکل زمین برای احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی برای رومشکان نیز هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، علی امامی‌راد در نشست صمیمی با اصحاب رسانه کوهدشت به مناسبت روز خبرنگار، اظهار داشت: قدرت قلم و تأثیر آن به صورتی است که می‌تواند انسان یا سوژه را از فرش به عرش سوق دهد و در این راستا بایستی با عدالت و در مسیر حقیقت، درستی و آگاهی بخشی حرکت کنیم.

وی افزود: خبرنگاران سربازان جبهه تبیین و جنگ نرم هستند که رسالت بسیار بزرگی بر عهده دارند، دو برنامه مهم و فوق‌العاده در مجلس داریم یکی رأی اعتماد به کابینه و دیگری بحث بودجه رأی اعتماد به کابینه دولت است، من یک روز مرخصی گرفتم که برای برنامه  تکریم و بدرقه امام جمعه و دیدار با خبرنگاران خدمت برسم.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس عنوان کرد: تخریب و بداخلاقی از وظایف خبرنگاری نیست، خبرنگاران چشمان بیدار جامعه هستند، بایستی باقدرت و با نظارت دقیق انتقاد و مطالبه گری به‌حق را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در برابر جنگ نرم دشمن بایستی روشنگری کرد و صداقت و بصیرت را در حوزه خبری سرلوحه کار قرار داد، برخی از دوستان رسانه‌ای مطالبی علیه من گفته‌اند که اهانت و تهمت بوده و از تخریب هم عبور کرده است ولی از کسی شکایتی نکردم، ما موظف هستیم برای رشد و تعالی کوهدشت فعالیت کنیم و راستی و درستی را مبنای کار قرار دهیم.

امامی‌راد با اشاره به پیگیری‌ها در حوزه آبرسانی، گفت: با یکی از خیرین حوزه آبرسانی برای ۱۳ روستای این منطقه پیگیری کردیم و به‌زودی شروع خواهد شد؛ در مورد جاده اربعین نیز، از خرم‌آباد تا پل سیمره پیگیر هستیم که این محور تعریض و چهار خطه شود.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دستور وصل شدن کشماهور به درب گنبد را گرفتیم، بیان کرد: بحث روکش آسفالت محور زانوگه تا پل سیمره، شهر سوری و هم‌چنین تعریض کوهدشت به کوهنانی و گراب، بهسازی و محور قرعلیوند به معمولان و بسیاری از روستاهای منطقه کوهدشت شمالی را نیز در دستور کار داریم.

امامی‌راد با اشاره به اهمیت احداث سد معشوره، گفت: اولویت نخست بنده در کوهدشت و رومشکان رفع مشکل آب است و با احداث سد معشوره کشاورزی و صنعت رونق یافته و آب شرب پایداری را خواهیم داشت؛ هم‌چنین به‌زودی بیمارستان رازی کوهدشت تکمیل خواهد شد و پیگیر رفع مشکل زمین برای احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی برای رومشکان نیز هستیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از