حالت تاریک
  • جمعه, 1403/02/21 شمسی | 2024/05/10 میلادی
عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان مطرح کرد:

تجمع دانشگاهیان لرستان در حمایت از دانشجویان آمریکایی

تجمع دانشگاهیان لرستان در حمایت از دانشجویان آمریکایی

عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان گفت: تجمع دانشگاهیان لرستان در راستای حمایت از خیزش جامعه دانشگاهی آمریکا و آزادگان عالم برگزار می‌شود.

محمد حیاتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» در رابطه با جنایت بی‌رحمانه آمریکا در برابر جامعه دانشگاهی آمریکا، اظهارداشت: طوفان‌الاقصی از حوادث آخرالزمانی است که منجر به ظهور خواهد شد و آزادگان عالم را که چه بسا مسلمان نیستند، بیدارتر کرده است.

وی افزود: بنده به نمایندگی از جامعه دانشگاهی استان این سرکوب وحشیانه و خشونت‌آمیز دانشجویان و اساتید آمریکایی را که به حمایت از مردم فلسطین قیام کرده‌اند، محکوم می‌کنم.

عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان تصریح کرد: آمریکا به صورت گزاف داعیه‌دار حقوق بشر، آزادی بیان و دموکراسی است اما از نسل کشی و هولوکاست غزه حمایت می‌کند.

حیاتی بیان کرد: آمریکا تحمل این اعتراض مسالمت‌آمیز را ندارد و در اخبار می‌بینیم که بالغ بر ۵۰۰ نفر از اساتید و دانشجویان را بازداشت کرده است.

وی عنوان کرد: طبق آمار تاکنون وجدان‌های بیدار و آزادگان حداقل در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای همبستگی با مردم غزه تحصن کرده‌اند و علی‌رغم دخالت پلیس این حمایت‌ها ادامه دارد.

عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان گفت: امام خمینی(ره) اشاره می‌کرد که این انقلاب روزی جهانی و منجر به ظهور می‌شود، اکنون این اتفاق را به چشم می‌بینیم و بیداری اسلامی که داعیه‌دار آن جمهوری اسلامی است به منصه ظهور می‌رسد. به همین منظور تجمع دانشگاهیان در راستای حمایت از خیزش جامعه دانشگاهی آمریکا و آزادگان عالم فردا رأس ساعت ۱۱ در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از