حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
مدیرعامل شرکت داروسازی اکسیر بروجرد:

تولیدات اکسیر به ۱۴ کشور صادر می‌شود

تولیدات اکسیر به ۱۴ کشور صادر می‌شود

مدیرعامل شرکت داروسازی اکسیر بروجرد گفت: بخشی از تولیدات شرکت داروسازی اکسیر بروجرد به ۱۴ کشور صادر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، علیرضا دبیرسیاقی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در داروسازی اکسیر برگزار شد، اظهار داشت: اهمیت تولید دارو بر کسی پوشیده نیست و در این شرکت، ماموریت اصلی ما تامین داروی مورد نیاز مردم است و باید این داروها باکیفیت بالا تولید شود، همچنین باید به گونه‌ای این شرکت فعالیت داشته باشد که بتواند فعالیت خود را ادامه دهد و روند رو به رشدی هم داشته باشد.

وی افزود: اینجا جایی نیست که مسائل سیاسی مطرح شود چرا که سبب آسیب به شرکت می‌شود و با هرگونه رفتار خلاف مقابله می‌کنیم چون شرکت دچار مشکل می‌شود و خوشبختانه با این اقداماتی که در دستور کار قرار دادیم، کارخانه روند رو به رشدی داشته است.

مدیرعامل شرکت داروسازی اکسیر بروجرد تصریح کرد: امسال دو پروژه به بهره‌برداری رسیده که یکی از پروژه‌ها دو سال پیش آماده شده بود ولی راه‌اندازی نشد که این پروژه را امسال افتتاح کردیم و هم‌اکنون چند محصول در این خط تولید می‌شود.

دبیرسیاقی عنوان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده، خط آب‌سازی است که ظرفیت تولید آب مصرفی در فرآورده‌های تزریقی دو برابر افزایش یافته است که سبب شده تا ۲۳ درصد ظرفیت تولید محصولات تزریقی و آمپول افزایش یابد.

وی بیان کرد: در پایان آذر امسال نیز خط تولید پودرهای تزریقی نیز به بهره‌برداری می‌رسد البته دو پروژه بزرگ تعریف کردیم که تائید شده و در مرحله خرید ماشین‌آلات هستیم که در کشور چنین پروژه‌ای نداشتیم.

مدیرعامل شرکت داروسازی اکسیر بروجرد یادآورشد: در سال جاری اتفاقات خوبی رخ داده که مقام سوم کشوری را در تولید، فروش و سودآوری داشتیم و در بین ۱۰۰ شرکت مقام سوم کشوری را کسب کردیم.

دبیرسیاقی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز دو خط جدید اضافه شده و تا چند ماه آینده خط جدیدی اضافه می‌شود که پرسنل این مجموعه در سه شیفت مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به افزایش فروش داخلی محصولات تولیدی افزود: امسال ۲۱ درصد افزایش فروش داشتیم به طوری که در سال جاری یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلار محصولات این کارخانه به فروش رسیده است.

وی کمبود نقدینگی را یکی از مشکلات این واحد تولیدی برشمرد و ادامه داد: یکی از مشکلات اصلی کمبود نقدینگی است که سیاست بانک‌ها از یک طرف و از طرفی عدم تعهدات سبب شده تا مشکلاتی ایجاد شود که امیدواریم اتفاقات خوبی رقم بخورد.

مدیرعامل شرکت داروسازی اکسیر بروجرد بیان کرد: در این کارخانه ۲۵۹ قلم انواع دارو تولید می‌شود که بخشی در داخل کشور مصرف می‌شود و بخشی از تولیدات هم به ۱۴ کشور صادر می‌شوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از