حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
امام جمعه موقت خرم‌آباد:

جبهه مقاومت ضربه سختی به دشمن خواهد زد

جبهه مقاومت ضربه سختی به دشمن خواهد زد

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: بعد از شهادت اسماعیل هنیه، جبهه مقاومت ضربه سختی به دشمن خواهد زد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد، اظهارداشت: دشمن منحوس و پلید رژیم‌صهیونیستی بداند هر زمانی سرداری از جبهه مقاومت به شهادت رسیده این محور نشان داده، سرداری بالاتر جای او آمده و ضربه سختی به دشمن وارد می‌شود.

وی افزود: رژیم‌صهیونیستی نشان داد به هیج یک از قواعد بین‌المللی پایبند نیست و کسانی که در این جنایت شریک هستند و شهادت ۴۰ هزار نفر از غزه توسط این جنایتکاران، نمونه‌ای از جنایات آن‌هاست و کنگره آمریکا از این جنایت حمایت می‌کند و برای جنایات آن‌ها را تشویق می‌کند ولی محور مقاومت این غده سرطانی را از روی زمین خواهد برچید و وعده الهی محقق می‌شود و انتقام از آن‌ها گرفته خواهد شد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به ۱۲ مرداد اولین انتخابات مجلس خبرگان گفت: بعد از انقلاب اسلامی ایران انتخابات برای تشکیل مجلس خبرگان برگزار شد و نمایندگانی در این مجلس با رای مردم انتخاب شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمسی‌فر بیان کرد: ۱۴ مرداد روز حقوق بشر اسلامی است که استقلال و آزادی تا زمانی که براساس کرامت انسانی باشد، دولت و حکومت اسلامی موظف است اینها را فراهم کند.

وی یادآورشد: ۱۶ مرداد سالروز بمباران هیروشیما است که توسط کسانی صورت گرفت که مدعی حقوق بشر هستند و در عمل با بمب اتم ۱۶۰ هزار انسان را به قتل می‌رساند.

وی با اشاره به ۱۷ مرداد روز خبرنگار گفت: خبرنگاران در برابر دروغگویی دشمنان ایستاده و دستاوردها را به خوبی بیان می‌کنند و این خبرنگاران با انتشار حقایق و برملا کردن نقشه دشمن به خوبی به رسالت خود عمل می‌کنند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد بیان کرد: ۱۸ مرداد سالروز گرامیداشت شهدای مدافع حرم است که این عزیزان جلوی تکفیری‌ها را گرفتند و جانانه دفاع کردند و در برابر دشمن ایستادند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از