حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
معاون آموزش و پرورش لرستان:

جشن غنچه‌ها در لرستان برگزار شد

جشن غنچه‌ها در لرستان برگزار شد

معاون آموزش و پرورش لرستان گفت: جشن غنچه‌ها امروز با حضور ۲۶ هزار نوآموز در استان لرستان برگزار شد.

علی‌اکبر دریکوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به برگزاری جشن غنچه‌ها در لرستان، اظهار داشت: باتوجه به آغاز سال تحصیلی جدید، امروز جشن غنچه‌ها با حضور ۲۶ هزار نوآموز پیش‌دبستانی برگزار شد.

وی افزود: نوآموزان امروز با حضور در مدارس و کودکستان، نخستین روز ورود خود را به دنیای آموزش جشن گرفتند و با محیط آموزشی برای یک سال تحصیلی آشنا شدند.

معاون آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: فردا همزمان با سراسر کشور جشن شکوفه‌ها برای ورود کلاس‌اولی‌ها به مدرسه برگزار خواهد شد که برای سال تحصیل جدید ۳۰ هزار کلاس‌اولی لرستانی مشغول به تحصیل می‌شوند.

دریکوند بیان کرد: دانش‌آموزان کلاس‌ اولی در۳ هزار و ۲۱ کلاس درس مشغول به تحصیل می‌شوند که همه تمهیدات لازم برای تحصیل این دانش‌آموزان در مدارس اندیشیده شده است.

وی یادآور شد: آغاز سال تحصیلی از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود و همه دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی آموختن درس و دانش را شروع می‌کنند.

معاون آموزش و پرورش لرستان خاطر نشان کرد: کلاس‌بندی دانش‌آموزان توسط مدیران مدرسه انجام شده است و روز اول مهرماه همه دانش‌آموزان در کلاس‌های درس، فعالیت آموزشی خود را آغاز می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از