حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
فرمانده سپاه لرستان مطرح کرد:

جمهوری اسلامی و محور مقاومت در اوج قدرت

جمهوری اسلامی و محور مقاومت در اوج قدرت

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: امروز جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی و محور مقاومت در اوج قدرت هستند و دشمنان با این حرکات مرموزانه در منطقه نخواهند توانست بر جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی و امت اسلامی فائق بیایند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، سردار نعمت‌الله باقری صبح امروز در حاشیه مراسم رژه ۳۱ شهریور نیروهای مسلح خرم‌آباد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز با آغاز اولین روز از هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح را در استان لرستان و خرم‌آباد شاهد بودیم.

وی افزود: یک روزی دشمن در خود می‌دید که ماشین‌های جنگی را در کنار مرز‌های ما گسیل کند اما امروز به یمن رهبری امامین انقلاب و حضور نیروهای‌ مسلح جمهوری اسلامی در قله و در اوج اقتدار ایستاده‌ایم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: در روز اول جنگ با چراغ سبز دشمنان نظام جمهوری اسلامی به ویژه آمریکا توسط صدام آغاز شد و امروز اگر سگ هار رژیم صهیونیستی در منطقه هر روزی پاچه یکی را می‌گیرد به پشتوانه آمریکای جنایتکار است.

وی بیان کرد: دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار باید بدانند بنابر فرمان مقام معظم رهبری امروز شاهد فروپاشی رژیم صهیونیستی هستیم و امروز جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی و محور مقاومت در اوج قدرت هستند و دشمنان با این حرکات مرموزانه در منطقه نخواهند توانست بر جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی و امت اسلامی فائق بیایند. 

سردار باقری عنوان کرد: ان‌شاءالله در فاصله‌ای نه چندان دور انحلال رژیم صهیونیستی را شاهد خواهیم بود و دشمنان برای همیشه دستشان از این سرزمین و از اینکه فکر می‌کنند آقای جهان هستند کوتاه خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از