حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
امام جمعه موقت خرم‌آباد:

جهان اسلام نیازمند وحدت است

جهان اسلام نیازمند وحدت است

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: امروز جهان اسلام نیازمند وحدت و انسجام است تا دشمن را در رسیدن به اهداف خود نابود نماید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد، اظهار داشت: یکی از مناسبت‌های این هفته، سالروز ولادت پیامبر (ص) به روایتی است که از این روز تا ۱۷ ربیع‌الاول به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است.

وی افزود: جهان اسلام امروز نیازمند وحدت و انسجام است چرا که آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال تفرقه در بین جهان اسلام هستند و اگر امت اسلامی منسجم شد، دشمن نمی‌تواند کاری کند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد تصریح کرد: اگر این روزها در غزه جنایت زیادی از سوی دشمن می‌بینیم، این به خاطر تفرقه است لذا روزی که این وحدت و انسجام گسترده شود، به جایی می‌رسد که جهان اسلام، آمریکا و رژیم‌صهیونیستی را تحت فشار قرار خواهد داد تا نابود شوند.

شمسی‌فر بیان کرد: دولت‌های اسلامی باید بیدار شوند و برای کمک به مردم غزه اقدام عملی انجام دهند تا بتواند حامی مظلومان فلسطین باشند.

وی با اشاره به آغاز سالروز امامت امام عصر (عج) گفت: ما باید جزو کسانی باشیم که منتظر واقعی باشیم و انسان باید هم خود را اصلاح کند و هم در راه اصلاح جامعه قدم بردارد که اگر کسی به دین عمل کرد مانند کسی است که همراه امام زمان خود بوده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از