حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/02/23 شمسی | 2024/05/12 میلادی
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان:

جوانان اروپایی حمایت از فلسطین را فریاد می‌زنند

جوانان اروپایی حمایت از فلسطین را فریاد می‌زنند

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: امروز جوانان اروپایی و آمریکایی در دانشگاه‌ها، ندای حمایت از مردم فلسطین و غزه را فریاد می‌زنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، احسان یاوری ظهر امروز در مراسم تجمع دانشجویان دانشگاه لرستان در حمایت خیزش دانشجویان آمریکا در حمایت از غزه، اظهارداشت: این تجمعات نشان‌دهنده زمان شناسی و بصیرت بالای دانشجویان است که در این برهه حساس اینگونه وظیفه خود را شناختند و پیام خود را در حمایت از آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان دنیا به این شکل اعلام کردند.

وی با اشاره به موضوع فلسطین و این بیداری که امروز شاهد آن هستیم، افزود: در آن روزهای اول که رژیم صهیونیستی به باریکه غزه حمله کرد و بعد از آن که جنایت بیمارستان المعمدانی شکل گرفت، همه ما نسبت به این رژیم و جنایات آن‌ها نفرت داشتیم و آتشفشان غیرت در وجودمان به خروش درآمده بود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان تصریح کرد: آن خون‌های به ناحق ریخته چه در غزه و چه در کنسولگری ایران در دمشق سبب شد تا همه نسبت به این رژیم جعلی نفرت بیشتری داشته باشند و با عملیات وعده صادق این خانه عنبکوت سست بودنش برای همه آشکار شد.

یاوری بیان کرد: عملیات وعده صادق نشان داد که سپاه مقتدر است، علی‌رغم اینکه عده‌ای غرب‌زده ادعا می‌کردند که با یک موشک توان نظامی ایران از بین می‌برند اما جمهوری اسلامی توانست بعد از چند دهه از تشکیل این رژیم غاصب، به قلب تپنده استراتژیک این منطقه حمله کند و کسی نتوانست پاسخی دهد.

وی عنوان کرد: خود این غرب‌زده‌ها کجا نشستند که ادعا می‌کردند در برابر غرب ناچیز هستیم و بهتر است چشمان خود را باز کنند و این اقتدار جمهوری اسلامی ایران را مشاهده نمایند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان یادآور شد: این خون‌های به ناحق ریخته چگونه مردم آزاده را به خروش واداشته است به طوری که در آمریکا، فرانسه و سایر کشورها، گروه‌های دانشجویی تحصن‌هایی در حمایت  از غزه داشتند و این مظلومیت را فریاد می‌زنند.

یاوری اظهارداشت: جوانان اروپایی ندای حمایت از مردم فلسطین و غزه را فریاد می‌زنند و این ندا فقط از ایران نیست و این برکت ایستادگی جبهه مقاومت است که در دل آمریکا و اروپا دانشجویان بیدار، به جنایات رژیم غاصب اعتراض می‌کنند.

وی افزود: همواره مقاومت پیروز است و این وعده خداست و کسانی که ایمان داشته باشند و عمل صالح داشته باشند خدا راه نجات را برای آن‌ها هموار خواهد کرد که امروز می‌بینیم دشمن به عجز ‌خود اعتراف می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: اروپا و آمریکا ادعای حمایت از آزادی و گفتمان را سر می‌دادند و باید پرسید چرا با معترضان در حمایت از غزه اینگونه رفتار می‌شود؟ زمانی یکی به مرگ طبیعی در کشور فوت کرد و همه به راه افتادند علیه ایران قیام کنند اما امروز این مدعیان حقوق بشر کجا هستند که از این دانشجویان حمایت کنند؟

یاوری افزود: سازمان‌های حقوق بشر و نهادهای بین‌المللی بدانند اگر از دانشجویان آزادی‌خواه اروپا و آمریکا حمایت نکنند، آبروی خود را بیش از پیش برده‌اند که همه این‌ها نشان‌دهنده گسترش تفکر اسلام ناب محمدی است.

وی با اشاره به نامه رهبری خطاب به جوانان اروپایی و آمریکایی گفت: رهبری در این نامه خواستند تا جوانان چشمشان را باز کنند و حقایق را ببینند و امروز نتیجه آن را می‌بینیم که سبب بیداری جوانان اروپایی شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از