حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
فرازی از وصیت‌نامه شهید «خسروی»؛

حسین زمان را تنها نگذارید

حسین زمان را تنها نگذارید

شهید «حجت‌الله خسروی» در وصیت‌نامه خود نوشته است: هيچوقت حسين زمان را تنها نگذاريد چون اين جنگ، جنگ حق عليه باطل است و فرمانده آن حسين زمان خمينی بُت‌شكن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، شهید «حجت‌الله خسروی» مرداد ۱۳۴۰ در شهرستان الشتر به دنیا آمد. وی تا دوم راهنمایی درس خواند ولی به دلیل پاره‌ای از مشکلات قادر به ادامه تحصیل نبود و در کنار پدر به تأمین معاش خانواده مشغول شد. در دوران دفاع مقدس به‌عنوان گروهبان دوم ارتش در جبهه حضور یافت. در سال ۱۳۶۳ در بمباران هوایی میمک بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد. مزارش در گلزار شهدای شهرستان خرم‌آباد واقع است.

وصیت‌نامه شهید:

درود و سلام به تمامی شهدای راه حق و حقیقت و درود و سلام به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی. دلم می‌خواهد چند کلمه برای خانواده‌ام بنویسم. خانواده عزیزم اگر ما چیزی داریم از اسلام و انقلاب و رهبر است. خانواده عزیزم سفارش می‌کنم هیچوقت حسین زمان را تنها نگذارید چون این جنگ، جنگ حق علیه باطل است و فرمانده آن حسین زمان خمینی بُت‌شکن است.

دلم می‌خواهد چندکلمه‌ای برای مادرم بنویسم: مادر جان اگر من شهید شدم برای من ناراحت نباش و برای من گریه نکن، البته گریه خوب است نه در مقابل دشمنان اسلام و قرآن، سیاه برایم نپوشی. مادر جان فکر کن که اصلاً فرزند دوقلو نیاورده‌ای و مانند مادرانی باش که چهار یا پنج فرزند در راه اسلام نثار کرده‌اند و خواهش می‌کنم شیرت را حلالم کن.

مادر عزیزم می‌دانم که با چه زحمات و بدبختی‌هایی ما را بزرگ نموده‌ای، واقعاً زحمات شما آن‌قدر برای من زیاد است که اگر چندین شب بنشینم، نمی‌توانم یک‌سوم از زحمات شما را روی کاغذ بیاورم، چون اگر زحمات شما و پاک‌دامنی شما نبود من به این مقام که از همه مقام‌ها بالاتر است نمی‌رسیدم.

به‌هرحال مادر عزیزم به بزرگی خودت و به اسم مادریت قسمت می‌دهم مرا حلال کنی. از خداوند متعال صبر و استقامت برای شما و تمامی خانواده‌های شهدا آرزو دارم. در پایان از شما خانواده عزیزم خواهش می‌کنم اگر شهید شدم و جنازه من به دست شما رسید من را در بهشت رضا و در جمع شهدا به خون خفته راه حق و حقیقت به خاک بسپارید و قالبی یخ بر سر قبر من بگذارید. از خداوند بزرگ می‌خواهم از من راضی باشد و در راهش شهید شوم و نه در رختخواب باشد که مورد لطف پروردگار قرار گیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از