حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
سفیرافلاک گزارش می‌دهد؛

حضور مقتدرانه دختران لرستانی در انتخابات

حضور مقتدرانه دختران لرستانی در انتخابات

همزمان با روز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، دختران لرستانی در انتخابات، مقتدرانه شرکت کردند و برنامه سیاسی و مذهبی را با هم جشن گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، دختران ایران نمونه بارز یک نعمت خداوند هستند که همواره در عرصه‌های مختلف انقلاب حضوری آگاهانه دارند و تاکنون در این صحنه‌ها با بصیرت و صلابتی که داشتند، سربلند و موفق شدند.

 

روحیه حساس و لطیف دختران آنان را وادار می‌کند برای انتخاب درست در هر عرصه‌ای تحقیق فراوان کنند و امروز که در عرصه انتخابات هستیم دختران باید انتخاب درست داشته باشند و با حضور در انتخابات بار دیگر ولایت‌مداری خود را به نمایش بگذارند.

 

مقارن شدن روز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر با انتخابات که یک برنامه سیاسی است، فرصتی است تا دختران با بصیرت و آگاهی در انتخابات شرکت کنند و نقش خود را به درستی ایفا کنند.

 

شرکت در انتخابات برای دختران اهمیت بسزایی دارد، شرکت در انتخابات تعیین سرنوشت است و کسانی که با رای مردم وارد مجلس می‌شوند با تصمیم‌گیری و تصویب قوانین باعث می‌شوند سرنوشت مردم به خوبی رقم زده شود.

 

دختران ایران زمین بار دیگر با حضور پرشور خود در انتخابات به دشمنان ثابت خواهند کرد که توطئه‌ها و ترفندهای آنان راه به جایی نخواهد برد و دختران این مرز و بوم فریب تبلیغات شوم و وسوسه‌انگیز آنان را نخواهند خورد و همیشه لبیک‌گویان به ندای رهبری در صحنه حضور دارند.

حضور مقتدرانه دختران لرستانی در انتخابات

دختران ایرانی با پوشش مناسب در هر عرصه‌ای موفق هستند


سمیه محمدی یکی از دختران رای‌اولی لرستانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: ما دختران همیشه گوش با فرمان ولایت‌ فقیه هستیم و در هر عرصه‌ای که نیاز باشد با حضور خود رسالتمان را انجام می‌دهیم و امروز در عرصه انتخابات حضور پیدا کردیم تا بگوئیم در سرنوشت سیاسی کشور مشارکت می‌کنیم و خودمان افراد شایسته را انتخاب و راهی مجلس خواهیم کرد.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به دختران هویت بخشید و به برکت انقلاب است که امروز همه ما دختران با رعایت پوشش‌ اسلامی در هر صحنه‌‌ای حضور پیدا می‌کنیم و توانسته‌ایم در عرصه‌های علمی، هنری، ورزشی و اجتماعی موفق باشیم.

 

رای‌اولی لرستانی تصریح کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، زنان و دختران در جایگاه اصلی خود قرار نگرفته بودند اما به یُمن پیروزی انقلاب امروز شاهدیم که این انقلاب برای دختران و زنان ارزش و شان ویژه‌ای قائل شده و این امر در تحکیم بنیان خانواده نقش مهمی دارد.

 

محمدی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب، هویت بخشی به زنان و دختران است، گفت: امروز به همراه تعدادی از دوستانم در انتخابات شرکت کردیم تا صلابت و اقتدار خود را نشان دهیم.

حضور مقتدرانه دختران لرستانی در انتخابات

انقلاب به دختران هویت بخشید

 

ریحانه بشیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» اظهارداشت: دختران و بانوان این سرزمین همیشه در هر برهه‌ای نقش خود را ایفا کردند، دختران ایرانی الگویی همچون حضرت فاطمه (س)، حضرت زینب (س) و حضرت معصومه (س) دارند که در همه صحنه‌ها با صبر و بردباری در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی نقش خود را ایفا نمودند.

 

وی افزود: امروز جوانان در جامعه نقش مهمی دارند و با توجه به اینکه نیمی از جوانان را دختران تشکیل می‌دهند از همین رو امروز در صحنه انتخابات حاضر شدیم تا نشان دهیم راه شهدا را ادامه می‌دهیم.

 

بشیری بیان کرد: امروز در پای صندوق‌های رای حاضر شدیم تا نشان دهیم که آینده کشورمان را دوست داریم و در کنار مشارکت پرشور، سعی می‌کنیم تا افرادی توانمند را راهی مجلس شورای اسلامی کنیم.

 

وی عنوان کرد: حضور بانوان و  دختران در پای صندوق‌های رای نشان دهنده هویت بخشی انقلاب به آن‌هاست چرا که تا قبل از پیروزی انقلاب، بانوان و دختران در سرنوشت کشور سهیم نبودند ولی امروز با آراء خود در صندوق‌ها نقش‌آفرینی می‌کنند.

 

جوان لرستانی گفت: اگرچه دشمنان با تبلیغات خود به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رای هستند ولی ما آمده‌ایم تا بگوئیم مصمم‌تر از همیشه در صحنه انتخابات حضور داریم و با انتخابی آگاهانه، در توسعه و آبادانی کشور قدم برمی‌داریم.

 

لازم به ذکر است که امروز دور دوم انتخابات در خرم‌آباد و چگنی در حال برگزاری است که با پایان رای‌گیری، دو نفر از داوطلبانی که بیشترین آراء را کسب نمایند راهی مجلس می‌شوند.

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از