حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
استاندار لرستان:

حضور پرشور مردم اقتدار کشور را بالا می‌برد

حضور پرشور مردم اقتدار کشور را بالا می‌برد

استاندار لرستان گفت: حضور پرشور مردم اقتدار درونی کشور را بالا می‌برد و اعتماد مردم به مسئولان را تقویت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» ابوطالب شفقت ظهر امروز در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی خرم‌آباد در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور و گرم مردم در انتخابات، اظهار داشت: طبق آمار مردم تاکنون استقبال خوبی از انتخاب داشته‌اند.

وی افزود: عوامل امنیتی، اجرایی و نظارتی آمادگی بسیار خوبی دارند، فرآیند اخذ رأی به موقع آغاز شده و تاکنون مشکل خاصی رخ نداده است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در اعمال قانون ملاحظه نخواهد شد، تصریح کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم که با تمام توان یک انتخابات خوب، سالم و امن را در لرستان اجرا خواهیم کرد و اجازه فرصت‌طلبی را به هیچ‌کس نخواهیم داد.

شفقت بیان کرد: تجهیزات آماده است و مردم می‌توانند کمتر از یک دقیقه رأی دهند، از مردم درخواست می‌کنم قبل از اتمام ساعت قانونی انتخابات در شعب اخذ رأی حاضر شوند و فرصت را برای رأی دادن غنیمت بشمارند.

وی عنوان کرد: حضور پرشور مردم اقتدار درونی کشور را بالا می‌برد و اعتماد مردم به مسئولان را تقویت می‌کند، وقتی مردم و دولت باهم پیوند داشته باشند قطعاً دشمنان ما جرأت تعرض نخواهند داشت و هیچ‌کس نمی‌تواند به ایران اسلامی نگاه چپ داشته باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از