حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
مدیر زراعت جهاد کشاورزی لرستان مطرح کرد:

خریداری ۵۳۵ هزار تُن گندم از کشاورزان

خریداری ۵۳۵ هزار تُن گندم از کشاورزان

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: ۵۳۵ هزار و ۵۷۵ تُن گندم تاکنون از کشاورزان لرستان خریداری شده است.

جواد طهماسبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، در رابطه با خرید محصول گندم از کشاورزان لرستانی اظهار داشت: از ابتدای فصل برداشت گندم تا روز سه‌شنبه ۲۰ شهریور ماه در مجموع ۵۳۵ هزار و ۵۷۵ تُن گندم از کشاورزان لرستان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه ۳۲۵ هزار و ۴۴ تُن گندم از کشاورزان پلدختری خریداری شده است افزود: میزان گندم خریداری شده از رومشکان ۱۴۶ هزار و ۴۲ تُن، کوهدشت ۱۰۲ هزار و ۲۶۳ تُن و چگنی ۷ هزار و ۱۵ تُن بوده است.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی لرستان میزان گندم خریداری شده از کشاورزان خرم‌آبادی را ۶۶ هزار و ۴۳۱ تُن برشمرد و عنوان کرد: از شهرستان دورود ۴۳ هزار و ۶۵۵ تُن، از بروجرد ۴۹ هزار و ۴۰۹ تُن و از ازنا ۶۳ هزار و ۱۹۱ تُن خریداری شد.

وی با اشاره به اینکه از کشاورزان الشتری ۲۹ هزار و ۷۳۱ تُن خریداری شد بیان کرد: میزان گندم خریداری شده از کشاورزان الیگودرز ۶۵ هزار و ۹۸۷ تُن بوده است همچنین از کشاورزان دلفان نیز ۶۰۷ هزار و هفت تُن گندم خرید شد.

طهماسبی گفت: میزان پرداختی به کشاورزان استان ۶ هزار و ۴۱۰ میلیارد تومان بوده و ۲ هزار و ۹۷۳ میلیارد تومان دیگر از مطالبات کشاورزان باقی‌مانده است و مطالبات کشاورزانی که تا یکم مرداد ماه محصول خود را تحویل مراکز خرید داده‌اند به‌طور کامل تسویه شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از