حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
امام جمعه کوهدشت:

خط مقاومت پیروز نهایی است

خط مقاومت پیروز نهایی است

امام جمعه کوهدشت گفت: کشورهای عربی بایستی از خواب بیدار شوند و در زمینه اقتصادی با رژیم صهیونیستی قطع ارتباط کنند؛ خط مقاومت پیروز نهایی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت اظهار داشت: خیلی از گناهان به دلیل محبت به دنیا است، جامعه اگر از معنویت خالی شود این بالاترین عذاب است، جمعه‌ها توسل و توجهی به حضرت ولی‌عصر(عج) داشته باشیم.

وی افزود: امام خمینی(ره) در آن زمان در مورد قانون ننگین کاپیتولاسیون فرمودند: ما دراین‌باره بی‌تفاوت نیستیم، اجازه نمی‌دهیم این قانون اجرا شود.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد اهمیت مناسک حج، عنوان کرد: بایستی حجاج هم‌اندیشی و هم‌فکری کنند که در مورد مسئله فلسطین فکری شود و علیه این جنایت بشریت تصمیمی بگیرند و حجی ابراهیمی به‌جا بیاورند.

وی تصریح کرد: مردم غزه مقاوم هستند، امروز دنیا متوجه مسئله فلسطین شده است، دانشجویان کشورهای غربی هرچه مورد هجمه قرار می‌گیرند و دستگیر می‌شوند در تظاهرات علیه جنایات واقع در غزه حضور می‌یابند.

طهماسبی با اشاره به اینکه دنیا متوجه ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی شده است، گفت: کشورهای عربی بایستی از خواب بیدار شوند و درزمینهٔ اقتصادی با رژیم صهیونیستی قطع ارتباط کنند؛ خط مقاومت پیروز نهایی است.

امام جمعه کوهدشت ضمن گرامیداشت دهه کرامت، بیان کرد: حضرت معصومه(س) شاگردان و محدثین بزرگی را تربیت کرد و مجاهدانه از برادر خود حضرت امام رضا(ع) دفاع کرد؛ روز دختر را نیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم، فرزند دختر گلی بهشتی و یکی از نعمات الهی است که موجب ازدیاد روزی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دنیای غرب به دنبال متلاشی کردن بنیان خانواده است، گفت: مادران و پدران در تربیت اسلامی دختران بکوشند که بر مبنای روش‌های تربیتی دینی و اسلامی باشد، حضرت فاطمه معصومه(س) از امامزاده‌هایی است که پس از امام معصوم(ع) جایگاه رفیعی دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از