حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/03/01 شمسی | 2024/05/21 میلادی
امام جمعه بروجرد:

خیز دانشجویان آمریکایی، غرب را رسوا کرد

خیز دانشجویان آمریکایی، غرب را رسوا کرد

امام جمعه بروجرد گفت: خیز دانشجویان آمریکایی در دفاع از مظلومان عالم، غرب را رسوا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد اظهارداشت: امروز دانشجویان آمریکایی در برابر دفاع از مظلومان قیام کرده که در واقع این جوانان طبق دستور قرآن در برابر ظالم ایستاده و از مظلوم دفاع می‌کنند.

وی افزود: خیز جهانی در برابر دفاع از مظلومان عالم، نویدبخش ظهور امام عصر(عج) است که جهان را پُر از عدل و داد کند و این اقدام دانشجویان آمریکایی، سران کشورهای آمریکا و اروپا را رسوا کرد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به رسالت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نمایندگان، وظیفه قانون‌گذاری  را بر عهده دارند و اگر نماینده‌ای قانون را رعایت نکند،  پیگیری خواهد شد تا با آن برخورد شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر گفت: بهترین الگو برای همه دختران، این بانوی بزرگ است که در تقوا، علم، ایمان، حجاب نمونه و بی‌نظیر بود و امروز دختران با تاسی از این بانوی بزرگ می‌توانند به سعادت برسند.

وی با اشاره به پاسداشت زبان فارسی، بیان کرد: نباید اجازه داد تا کلمات بیگانه وارد زبان فارسی شود و با توجه به شرایط و موقعیت ایران، این زبان روز به روز گسترش بیشتری خواهد داشت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از