حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی

دانشنامه شهدای پلدختر تهیه می‌شود

دانشنامه شهدای پلدختر تهیه می‌شود

فرماندار پلدختر با اشاره به اینکه کوتاهی در کار شهدا و دفاع مقدس به هیچ عنوان پذیرفته نیست، گفت: دانشنامه شهدای پلدختر تهیه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، احسان علی‌پوری ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس شهرستان پلدختر که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.

وی با بیان اینکه دانشنامه شهدای شهرستان پلدختر تهیه می‌شود، افزود: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های دفاع مقدس پای کار باشند.

فرماندار پلدختر با اشاره به تقدیم ۳۵۰ شهید از شهرستان پلدختر به انقلاب اسلامی عنوان کرد: شهرستان پلدختر دارای شهدای شاخص زیادی است که به دلیل کوتاهی ما گمنام ماندند هرچند اجر شهدا نزد خداوند یکسان است ولی ما وظیفه داریم در راستای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم.

وی با بیان اینکه کتاب شهدای این شهرستان نوشته می‌شود، عنوان کرد: سرداران رشیدی در سطح شهرستان پلدختر داریم که اگر آنها را معرفی می کردیم در سطح کشور شناخته می‌شدند.

علی‌پوری بیان کرد: شهرداری اقدامات خوبی در یادمان شهدای گمنام این شهرستان انجام داده هر چند سرعت تکمیل این پروژه کم است و باید همه کمک کنیم تا سرعت تکمیل یادمان افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین، تصریح کرد: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل جوان بازگو و برای آنها تبیین کنیم.

فرماندار پلدختر گفت: ایران از واردات سیم خاردار در اوایل پیروزی انقلاب به تولیدکننده موشک هایپرسونیک تبدیل شده که این موفقیت و اقتدار به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه باید به جامعه امید بدهیم، تصریح کرد: عرصه دفاع به عنوان یک الگو برای مردم و نسل جوان تبیین شود همچنین تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران ضرورت دارد.

علی‌پوری خاطرنشان کرد: درب فرمانداری و همه ادارات شهرستان بر روی خانواده‌های معظم شهدا، جانباز و ایثارگران باز است و در همین راستا ما به صورت مستمر با این عزیزان سرکشی می‌کنیم که این کمترین اقدامی است که می‌توانیم انجام دهیم؛ کوتاهی در کار شهدا و دفاع مقدس به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از