حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خرم‌آباد:

دفاع‌مقدس کشور را در مقابل توطئه‌‌ها مقاوم کرد

دفاع‌مقدس کشور را در مقابل توطئه‌‌ها مقاوم کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: هشت سال دفاع مقدس کشور ما را در برابر همه توطئه‌های سخت دشمنان مقاوم کرده است.

حجت‌الاسلام سید محمد شاهرخی در گفتگو با خبرنگار «سفیرافلاک»، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و پاسداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند هشت سال دفاع مقدس یک گنجینه عظیم است که باید از دستاوردهای آن استفاده و حراست شود‌.

وی افزود: مطالب در مورد دفاع مقدس بسیار است اما آنچه اهمیت دارد این است که بدانیم هشت سال دفاع مقدس کشور ما را در برابر همه توطئه‌های سخت دشمنان مقاوم کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم‌آباد تصریح کرد: دستاوردهایی از جمله حفظ و حراست از تمامیت ارضی کشور، دفاع و مجاهدت شبانه‌روزی رزمندگان در برابر دشمنی که بهترین سلاح‌های پیشرفته را داشت و آن روحیه معنوی، ایثار و از خودگذشتگی توانست همراه با تبعیت از ولایت جنگ تحمیلی را اداره و دشمن را به عقب براند.

وی بیان کرد: امروز باید از روحیه ایثار، جهاد، از‌ خودگذشتگی و ایستادگی در برابر دشمن استفاده کرد و همه جامعه از این روحیات معنوی استفاده ببرند و خاطرات رزمندگان را مطالعه کنند، وظیفه همه ما این است که امروز با همان روحیه، مقاومت و ایستادگی در برابر همه دشمنان انقلاب ایستادگی کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از