حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
رژیم‌صهیونیستی اجراکننده برنامه‌های آمریکا است
کارشناس مسائل سیاسی:

رژیم‌صهیونیستی اجراکننده برنامه‌های آمریکا است

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به حادثه تروریستی لبنان، گفت: رژیم‌صهیونیستی اجراکننده برنامه‌های آمریکا است و هر اقدام و توطئه‌ای از سوی شیطان بزرگ طراحی می‌شود.

مهدی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به حادثه تروریستی لبنان و شهادت تعدادی از شهروندان این منطقه، اظهار داشت: دولت جنایتکار آمریکا همیشه برای رسیدن به اهداف خود از هر فرصت و وسیله‌ای استفاده می‌کند به‌طوری که امروز رژیم‌صهیونیستی را برای اجرای برنامه‌های خود حمایت می‌کند تا زودتر بتواند به اهداف خود برسد.

وی افزود: همه تصمیمات، اتاق فکر و هر برنامه‌ای که انجام می‌شود، از سوی آمریکا صادر می‌گردد و رژیم‌صهیونیستی در واقع اجراکننده برنامه‌های آمریکا است تا جایی که منافع آمریکا را بتواند حفظ کند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به حوادث اخیر لبنان، تصریح کرد: جنگ بین جبهه حق و باطل چندین ماه است که ادامه دارد و رژیم‌صهیونیستی در مقابل جبهه مقاومت حماس ناتوان شده و نتوانسته که به اهداف خود برسد، از همین رو برای جبران شکست‌‌های خود دست به چنین اقدامات تروریستی در لبنان زده است.

اسماعیلی بیان کرد: امروز جبهه مقاومت بالندگی خاصی دارد و در کشورهای مختلفی مانند فلسطین، لبنان، عراق و یمن به خوبی به رسالت خود عمل می‌کنند و با هم‌افزایی که در جبهه مقاومت وجود دارد، رژیم‌صهیونیستی روز به روز منفعل‌تر شده و روند نابودی این رژیم جعلی تسریع یافته است.

وی با اشاره به دست برتر جبهه مقاومت، گفت: این اقدام رژیم‌صهیونیستی که در لبنان منجر به شهادت تعدادی از مردم و مجروح شدن چندین نفر از جمله سفیر ایران شد، بی‌پاسخ نخواهد ماند و جبهه مقاومت با اقتدار بیشتری در مقابل دشمن ایستاده است.

کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: رژیم‌صهیونیستی مدت‌هاست که در غزه دست به کشتار مردم می‌زند و امروز به شکلی دیگر همین اقدامات را در لبنان انجام می‌دهد که همگی این اقدامات نشان‌دهنده اضمحال رژیم کودک‌کش است و در واقع رژیم‌صهیونیستی دست و پای آخر را می‌زند.

اسماعیلی عنوان کرد: رژیم‌صهیونیستی بر این باور است که با ترور جمعی از مردم و تعدادی از فرماندهان در لبنان می‌تواند به اهداف خود برسد اما به خوبی می‌دانیم که جبهه مقاومت وابسته به شخص نیست و هر روز بر تعداد افراد در جبهه مقاومت افزوده می‌شود تا با عزمی راسخ دشمن را از پای درآورند.

وی خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت هر روز پُر ثمرتر به حرکت رو به جلوی خود ادامه می‌دهد و گواه این موضوع، شهدایی هستند که در این مسیر جان خود را تقدیم نمودند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از