حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
رژیم‌ صهیونیستی نفس‌های آخر را می‌کشد
امام جمعه بروجرد:

رژیم‌ صهیونیستی نفس‌های آخر را می‌کشد

امام جمعه بروجرد گفت: رژیم‌صهیونیستی نفس‌های آخر را می‌کشد و پیروز نهایی‌، جبهه حق است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد، اظهار داشت: همیشه جبهه حق پیروز میدان است و این روزها رژیم‌ صهیونیستی نفس‌های آخر را می‌کشد.

وی افزود: رژیم‌ جعلی تلاش داشت تا با انفجار پیجرها، ضربه‌ای را به حزب‌الله وارد کند که جبهه مقاومت به قلب این رژیم حمله کرد و صدمات بسیار زیادی را به آن‌ها وارد کردند.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه رژیم کودک‎‌کش در سراشیبی سقوط است، تصریح کرد: باتوجه به شکست‌هایی که خوردند و ناتوانی در مقابل جبهه مقاومت، تلاش دارند تا آتش‌بس شود.

وی با اشاره به همدردی با کودکان فلسطین گفت: جنایات رژیم‌ صهیونیستی سبب شده تا بسیاری از زنان و کودکان بی‌گناه در این سرزمین به خاک و خون کشیده شوند و این در حالیست که بسیاری از کشورها در برابر این جنایات سکوت اختیار کرده‌اند.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: امروز همه وظیفه داریم از مردم مظلوم فلسطین و غزه حمایت و دفاع کنیم و با ایستادگی و مقاومت، این رژیم‌جعلی نابود خواهد شد.

حسینی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به نیویورک، گفت: در این سفر، رئیس‌جمهور موضع‌گیری‌هایی داشتند که دفاع از جبهه مقاومت خوب است اما اشتباهاتی نیز داشتند که امیدواریم تکرار نشود.

وی سالمندان را گنجینه‌هایی از تجربیات دانست و افزود: در آموزه‌های دینی بسیار سفارش شده که احترام به سالمندان باید رعایت شود لذا امروز همه باید در احترام به بزرگترها و سالمندان تلاش کنیم و کسانی که از والدین سالمند خود نگهداری می‌کنند، خداوند به آن‌ها پاداش بزرگی عطا می‌فرماید.

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت رسیدگی بر وضعیت نانوایی‌ها تاکید کرد و گفت: بسیاری از مردم از وضعیت نانوایی‌ها رضایت ندارند و لازم است که متولیان به کم‌فروشی و کیفیت پائین نان رسیدگی کنند.

انتهای خبر/ 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از