حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/29 شمسی | 2024/10/20 میلادی
شهید نصرالله فرهنگ امام حسین را جهانی کرد
امام جمعه موقت اهواز:

شهید نصرالله فرهنگ امام حسین را جهانی کرد

امام جمعه موقت اهواز گفت: شهید سید حسن نصرالله فرهنگ امام حسین (ع) را جهانی و حزب‌الله را به یک ارتش شکست ناپذیر تبدیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت که در حسینیه عاشقان ثارالله خرم‌آباد برگزار شد با بیان اینکه سید حسن نصرالله یک مکتب است، اظهار داشت: مراسم امروز بزرگداشت، پاسداشت و درس‌گیری از یک مکتب است و امروز اینجا هستیم که با مکتب، روش و راه شهید نصرالله آشنا شویم.

وی افزود: این مراسم، مجلس فتح، عهد و بیعت با مکتب شهید سید حسن نصرالله و شهدای زنده‌ای است که امروز دنیا را متحول می‌کنند، مراسم گرامیداشت شهید نصرالله مجلس آه و ناله نیست بلکه مجلس قدرت نمایی است.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: ما از شهادت شهید سید حسن نصرالله ناراحت هستیم اما نگران و مضطرب نیستیم و مقابل دشمن سر خم نمی‌کنیم، ما نگران آینده جبهه مقاومت نیستیم چون خداوند فرمود وقتی شما در این راه شهید بدهید خداوند شما را ثابت قدم می‌کند.

حاجتی با اشاره به اینکه امروز هرکس زیر پرچم سید روح‌الله و سید علی بماند سرباز امام زمان (عج) است، بیان کرد: با شهادت‌ها جبهه اسلام تعطیل نمی‌شود، شهید نصرالله و دیگر شهدا نورخدا هستند که با فوت کفار خاموش نمی‌شوند و دشمنان نمی‌توانند مقابل این راه عظیم سد شوند.

وی گفت: دشمنان ۲۲۰ هزار نفر را در این کشور شهید کردند که این کشور پیشرفت نکند اما امروز ایران به جایی رسیده که موشک‌های مختلف را به فضا پرتاب می‌کند، دشمنان نمی‌دانند با کشتن‌ها جسم را می‌کشند اما روح زنده و زنده‌تر می‌شود و مسیر پیشرفت ما تعطیل نمی‌شود.

امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان کرد: شهید سید حسن نصرالله فرهنگ امام حسین (ع) را جهانی و حزب‌الله را به یک ارتش شکست ناپذیر تبدیل کرد.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از