حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
امام جمعه ازنا:

صهیونیست سفاک ثابت کرد شر مطلق است

صهیونیست سفاک ثابت کرد شر مطلق است

امام جمعه ازنا گفت: صهیونیست سفاک با شهادت اسماعیل هنیه ثابت کرد شر مطلق است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سپهوند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ازنا با اشاره به اهمیت تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، اظهار داشت: این فرهنگ خدادای که به برکت انقلاب اسلامی در مردم ما نهادینه‌شده موجب ناامیدی براندازان و دشمنان اسلام خواهد شد و بایستی مراقبت کنیم در زندگی تقویت شود.

وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت مهمان عزیز ایران رهبر جنبش حماس و فرمانده حزب‌الله شهید فؤاد شکر، افزود: مسئولیت این ترور متوجه رژیم صهیونیستی همان باند جنایتکاری است که نه می‌توان نام دولت روی آن گذاشت و نه در چارچوب هیچ‌کدام از قوانین بین‌المللی قرار دارد.

امام جمعه ازنا عنوان کرد: صهیونیست سفاک ثابت کرد شر مطلق است و با پشت پا زدن به شئونات اخلاقی و قوانین بین‌المللی مهمان رسمی کشور ما را در غربت به شهادت رساند. شخصیتی که عده کثیری از خانواده‌اش به دست همین رژیم جعلی شهید شده بودند.

سپهوند ضمن اشاره به مرسوم نبودن چنین جنایتی در دنیا گفت: این اقدام وقیحانه امنیت ما و تمامیت ارضی ایران را زیر سؤال برده تا جایی که موجبات رعب و اضطراب دیگر میهمانان ما را رقم‌زده که چنین وضعیتی برای ایران غیرقابل‌تحمل است.

امام جمعه ازنا خاطرنشان کرد: رژیم غاصب ازآنجایی‌که در مواجهه مستقیم ناتوان است و قبلاً با پاسخ کوبنده ایران در وعده صادق شکست‌خورده همچون سابق دست به ترور بزدلانه و وقیحانه فرماندهان و رهبران مقاومت زده است

وی «ولی‌ِ دم» این مجاهدِ شهید را، محور مقاومت و در رأس آن‌ها ایران اسلامی و مقام معظم رهبری دانست و گفت: ان‌شاءالله با پاسخ محکم‌تر، جدی‌تر و پشیمان کننده در این رابطه نیز بازدارندگی مؤثر ایجاد خواهد شد.

سپهوند با تأکید بر وحدت رویه، به مردم سفارش کرد از تحلیل‌های سطحی در مورد نفوذ اشخاص و نحوه شهادت این عزیزان خودداری کنند. چراکه پشتوانه‌های سیاسی ما حمایتی است برای قاطعیت رزمندگانمان در پاسخ به این جنایت.

وی در پایان گفت: ان‌شاءالله این دلسوزی‌ها و بغض و کینه به دشمن در دل ما راسخ باشد تا بتوانیم در صورت لزوم در راه دفاع از مظلومین و تمامیت ارضی کشورمان و محور مقاومت، ثابت‌قدم بمانیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از