حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
ضرورت تسریع روند احداث کارخانه آهک هیدراته پلدختر
استاندار لرستان تاکید کرد:

ضرورت تسریع روند احداث کارخانه آهک هیدراته پلدختر

استاندار لرستان به ضرورت تسریع روند پیشرفت فیزیکی کارخانه آهک هیدراته تاکید کرد و گفت: عملیات اجرای این کارخانه کُند است و در بخش دولتی نیز مشکل برق دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، ابوطالب شفقت صبح امروز در سفری یک‌ روزه به شهرستان پلدختر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در آخرین روز از هفته دفاع مقدس به پلدختر سفر و از پروژه‌های در دست احداث و برخی از مناطق کشاورزی پلدختر بازدید کردیم.

وی با اعلام اینکه مصلی نماز جمعه پلدختر پس از گذشت سال‌ها هنوز نیمه‌کاره است، افزود: این پروژه ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل به حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

استاندار لرستان به بازدید از کارخانه آهک هیدراته پلدختر اشاره کرد و گفت: عملیات اجرای این کارخانه کُند است و در بخش دولتی نیز مشکل برق دارد.

وی با تأکید به ضرورت تسریع روند پیشرفت فیزیکی کارخانه آهک هیدراته، بیان کرد: تذکراتی برای کُندی اجرای این پروژه دادیم و مکاتباتی نیز با مسئولان کشوری انجام می‌دهیم.

شفقت با بیان اینکه بخش خصوصی کارخانه آهک هیدراته فعال است، یادآور شد: ضایعات انبار شده در این کارخانه باید به چرخه تولید وارد شود.

وی با اشاره به پیگیری مشکلات زیست‌محیطی کارخانه آهک هیدراته پلدختر، توضیح داد: امیدواریم این کارخانه را توسعه دهیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از