حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
معاون بازرسی و نظارت صمت لرستان:

طرح تشدید نظارت بر بازار لرستان آغاز شد

طرح تشدید نظارت بر بازار لرستان آغاز شد

معاون بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار ملزومات مدارس در لرستان آغاز شد.

امیر طولابی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: باتوجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم، طرح تشدید نظارت بر بازار در لرستان آغاز شده است.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح در کل استان ۲۲ تیم در دو شیفت صبح و عصر بر بازار نوشت‌افزار، پوشاک مدارس، کیف و کفش نظارت می‌کنند.

معاون بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت لرستان تصریح کرد: اجرای این طرح تا نیمه اول مهرماه ادامه دارد و با هرگونه گران‌فروشی، تقلب و تخلف به شدت برخورد می‌شود.

طولابی بیان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف را به واحد بازرسی صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند تا تیم‌های بازرسی پیگیری نمایند.

وی با اشاره به برپایی دو نمایشگاه ملزومات مدرسه در لرستان، گفت: در خرم‌آباد این نمایشگاه با ۸۰ غرفه از ۲۳ تا ۳۱ شهریورماه دایر است و شهروندان می‌توانند اقلامی از جمله کیف و کفش مدارس، لباس فرم و نوشت‌افزار را از نمایشگاه با قیمتی مناسبت‌تر تهیه نمایند.

معاون بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: همچنین نمایشگاه پائیزه در بروجرد از ۲۰ شهریور دایر شده و تا ۳۰ شهریور ادامه دارد که در این نمایشگاه نیز ۶۵ غرفه وجود دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از