حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
یادداشت؛

قوی‌شدن غزه با اتحاد جهان اسلام

قوی‌شدن غزه با اتحاد جهان اسلام

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان نوشت: اتحاد جهان اسلام سبب قوی شدن مردم مظلوم غزه خواهد شد و مسئله وحدت موضوعی مهم در پیشبرد جبهه حق است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، بنابر تاریخ تشکیل اسلام و بعثت پیامبر اکرم (ص)، هر جایی که مسلمانان با هم اتحاد و انسجام داشته باشند و یَد واحد باشند، نصرت و پیروزی رخ داده است که علت این مهم نیز در قرآن بیان شده است و هر جایی مسلمانان خدا را یاری کنند، خدا هم یاریگر آن‌ها است.

نصرت الهی وقتی رخ می‌دهد که ما بتوانیم برای خدا نصرت داشته باشیم و این نصرت یعنی دین خدا و مسلمانان را کمک کنیم که در این زمان خدا هم یاری می‌رساند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در دیدار اخیری که داشتند به وحدت امت اسلامی تاکید بسیار زیادی نمودند و نشان‌دهنده این بود که ما به دنبال امت واحده هستیم.

ما جغرافیای زمینی و حد و مرز در این راستا نداریم بلکه حد و مرز ما اسلام است و همه امت اسلامی در زیر یک پرچم قرار گرفته که این پرچم همان اسلام و پیامبر اکرم (ص) است.

در مسئله فلسطین و غزه می‌بینیم هر زمانی که اتحاد بوده است، موفقیت حاصل شده و به برکت همین اتحاد، امروز جبهه مقاومت شکل گرفته است و کشورهای زیادی به آن ملحق شده لذا جبهه مقاومت فراتر از مذاهب و اذهان پیش رفته و پیوستن به این جبهه تا جایی است که در دل کشور آمریکا، عکس رهبری را بالا می‌برند و دانشجویان دانشگاه‌های زیادی در کشور حمایت خود را از مظلومان عالم نشان می‌دهند که همه این‌ها نشان از اتحاد دارد.

از زمانی که وحدت بین جبهه‌ مقاومت ایجاد شده، غزه قوی‌تر شده است و قدرت مقاومت تا جایی است که با گذشت یک سال از عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی، این مبارزه بین جبهه حق و باطل ادامه دارد و هر روز جبهه مقاومت مقتدانه‌تر در صحنه حضور دارد.

جریان حق و باطل از زمانی که خلقت رخ داده، وجود داشته است و جبهه کفر زمانی شکل گرفت که شیطان رانده شد که از همان زمان همیشه شیطان برای منحرف کردن انسان اقدام کرد از همین رو جبهه حق، جبهه اللهیون و جبهه کفر، جبهه شیطان است و شیطان در هر جایی و در هر برهه‌ای از زمان خباثت خود را نشان داده است.

امروز شیطان، خود را در قالب استکبار نشان می‌دهد و یکی از کارهایی که استکبار در دستور کار دارد این است که بقیه ملل و انسان‌ها را تحت سیطره و سلطه خود درآورد و هر جایی که استکبار وارد شده، تفرقه را در دستور کار قرار داده است.

امروز دشمن با ایجاد تفرقه در تلاش است تا از قوی شدن جبهه مقاومت جلوگیری کند و با ایجاد تفرقه بین امت اسلامی بتواند اهداف خود را پیش ببرد لذا آمریکا به عنوان شیطان برای ایجاد اختلاف و تفرقه اقدام می‌کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از