حالت تاریک
  • شنبه, 1403/02/22 شمسی | 2024/05/11 میلادی
فرماندار کوهدشت مطرح کرد:

لزوم تصویب طرح‌های کلان اشتغالزایی در شورای اشتغال

لزوم تصویب طرح‌های کلان اشتغالزایی در شورای اشتغال

فرماندار کوهدشت گفت: طرح‌های یک میلیارد تومان به بالا بایستی توسط بانک استعلام گرفته شود و در شورای اشتغال شهرستان به تصویب برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، محمد مرادی صبح امروز در جلسه شورای اشتغال شهرستان کوهدشت ضمن تبریک روز ملی شوراها، اظهار داشت: برای دولت سیزدهم این مهم است که برای مردم کاری انجام شود، یکی از برکات دولت سیزدهم این بود که بار پرداختی تسهیلات را از روی ادارات کمتر نمود.

وی افزود: اتفاقات خوبی در حوزه اشتغال شهرستان صورت گرفته است، ولی نیازمند همراهی و همکاری بیشتر نهادهای مختلف است، اطلاع‌رسانی و مکاتبات با فرمانداری در این زمینه بیشتر شود، همه دستگاه‌ها بایستی در این راستا گزارش فعالیت و مشکلات خود را درزمینهٔ اشتغال مکاتبه کنند.

فرماندار کوهدشت عنوان کرد: بانک صادرات، بایستی تا پایان امروز دلیل عدم تشکیل پرونده برای افرادی که برای تسهیلات معرفی‌شده‌اند را اعلام کند، هم‌چنین بانک‌ها و نهادهای مختلف، میزان تحقق سهمیه خود از اشتغال را به فرمانداری و میزان باقی‌مانده را با دلایل آن اعلام کرده و تا هفته آینده بایستی گزارش دهند که برای تحقق آن موارد چه‌کاری انجام داده و در این زمینه چه مشکلی دارند.

وی تصریح کرد: بایستی همه پرونده‌های اشتغال‌زایی شهرستان از تمام دستگاه‌ها معرفی و روند جذب نیز انجام شود و تا پایان خردادماه نباید، در این زمینه عدم جذب اعتباری داشته باشیم.

مرادی گفت: طرح‌های یک میلیارد تومان به بالا بایستی توسط بانک استعلام گرفته شود و در شورای اشتغال شهرستان به تصویب برسد.

فرماندار کوهدشت با اشاره به حضور سرمایه‌گذار حوزه معدن در کوهدشت، بیان کرد: این سرمایه‌گذار بایستی طرح اشتغال و ایجادی خود را در شورای اشتغال ارائه دهد، تعهد و ضمانت‌های لازم را انجام دهد که از نیروی انسانی کوهدشت استفاده نموده و شغل پایداری را ایجاد کند و هم‌چنین چرخه فراوری نیز در شهرستان باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از