حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/02/30 شمسی | 2024/05/19 میلادی
مسئول بسیج سازندگی لرستان:

محرومیت‌زدایی هدف اصلی بسیج سازندگی است

محرومیت‌زدایی هدف اصلی بسیج سازندگی است

مسئول بسیج سازندگی لرستان محرومیت‌زدایی را هدف اصلی بسیج سازندگی دانست و گفت: بسیج سازندگی طی این سال‌ها در عرصه‌های مختلف تلاش کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، احسان جهانبخش در پیامی با اشاره به سالروز تشکیل بسیج سازندگی، اظهارداشت: بسیج سازندگی در تاریخ هفدهم اردیبهشت ۱۳۷۹ به فرمان مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای(حفظه‌الله) تشکیل شد که رهبری با اعتقاد و اعتماد به همت آحاد مردم و عمق حضور گروه‌های جهادی در متن اجتماع و ارتباط گسترده و ساختارمند و عملیاتی، با یک نگاه تاریخی تجربه شده در بسیج مردمی به‌ویژه کارکرد این ظرفیت الهی در دوران دفاع مقدس، فرمان تشکیل بسیج سازندگی را صادر کردند.

وی افزود: این نهاد برای بر طرف نمودن چهره محرومیت ایران اسلامی، بسط عدالت و پیشرفت مدنظر رهبری تشکیل شد که فرمودند هر جایی که به خدا تکیه کردیم، به نیروی مردم تکیه کردیم و حاضر به حرکت جهادی شدیم، پیروز شدیم و ما جزء با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم.

مسئول بسیج سازندگی لرستان تصریح کرد: رهبری در جایی دیگر فرمودند که بدون شک این مجاهدت فراگیر، موجبات آثار و برکات و در درجه اول تعالی مجاهدان در صحنه خواهد بود و حرکت مخلصانه مردمی، مبتنی بر نیاز سنجی و رصد ظرفیت‌های میدانی و کار کارشناسانه با راهبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه اقدامات به موقع، با کیفیت و مقرون به‌صرفه، ایجاد کننده ظرفیتی عظیم و نوید بخش آینده‌ای درخشان خواهد بود(ان‌شاءالله).

جهانبخش با اشاره به تلاش دولت خدمتگذار، گفت: امید است مسئولان محترم استانی به شکرانه این حضور جهادی و مردمی، با همتی انقلابی، قدردان این نعمت الهی حضور باشند.

وی بیان کرد: با عنایت به ظرفیت‌های بی‌پایان برخاسته از ایمان و باورهای گروه‌های جهادی و تاکیدات رهبری عالیقدر مبنی بر ظرفیت نامحدود این جهاد مخلصانه، بار دیگر تجدید پیمان خود را با روح بلند بنیانگذار نظام اسلامی حضرت امام (ره)، رهبری معزز وخون‌های مطهر شهداء اعلام داشته و امیدواریم این تلاش و پیگیری‌ها اجر شهادت برای فعالان این راه مبارک به همراه داشته و منجر به زدودن چهره محرومیت و زمینه‌سازی اجتماع منتظر ظهور امام عصر ارواحنا فداه باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از