حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
فرمانده سپاه لرستان:

مردم حضور خوبی را در انتخابات رقم زدند

مردم حضور خوبی را در انتخابات رقم زدند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: امروز مردم در ساعات اولیه پای صندوق‌های رأی بودند و حضور خوبی را رقم زدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» سردار نعمت‌الله باقری عصر امروز با حضور در ستاد انتخابات لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شور و هیجانی که در دوره اول بود در دوره دوم به دلیل محدودیت حوزه‌های انتخابیه وجود نخواهد داشت اما اهمیت این موضوع از حضور رهبر معظم انقلاب در پای صندوق‌های رأی در مرحله اول و دوم مشخص است.

وی افزود: همان اندازه‌ای که مرحله اول اهمیت دارد قطعاً مرحله دوم مهم است چون دشمن رصد می‌کند و عدم حضور و حضور کمرنگ در انتخابات باعث تقویت جبهه دشمن و تضعیف جبهه خودی خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: امروز مردم در ساعات اولیه پای صندوق‌های رأی بودند و حضور خوبی را رقم زدند، انتظار داریم که مردم طی این ساعات باقی مانده در شعب اخذ رأی حضور پیدا کنند و رأی خود را در صندوق بیندازند. 

سردار باقری بیان کرد: در زمینه سلامت انتخابات تاکنون موضوع خاصی که خدشه‌ای به انتخابات وارد کنند وجود نداشته است و مجموعه امنیتی با تمام توان پای کار بودند.

وی با تأکید بر اینکه در انتخابات میزان رأی مردم است، عنوان کرد: انتظار داریم نامزدها بعد از شمارش آرا همراهی کنند که بعد از انتخابات نیز موضوع خاصی نداشته باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از