حالت تاریک
  • شنبه, 1403/02/15 شمسی | 2024/05/04 میلادی
فرماندار ازنا:

مشکلات کارخانه فروآلیاژ ازنا بررسی می‌شود

مشکلات کارخانه فروآلیاژ ازنا بررسی می‌شود

فرماندار ازنا گفت: هیأت استانی جهت بررسی مشکلات شرکت فروآلیاژ به شهرستان ازنا اعزام می‌شود.

محمدرضا فاتحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، در رابطه با کارخانه فروآلیاژ ازنا اظهارداشت: با پیگیری‌های انجام شده و با دستور استاندار لرستان فردا هیأت استانی به منظور بررسی مشکلات کارخانه فروآلیاژ به شهرستان ازنا اعزام می‌شود.

وی هیات مذکور را متشکل از مدیران ارشد برق باختر کشور، مدیرکل جذب سرمایه و امور اقتصادی استانداری لرستان، مدیرعامل شرکت برق لرستان، مدیرکل صمت استان و جمعی از کارشناسان ارشد معاونت امور اقتصادی دانست و افزود: در این اعزام ضمن بازدید از وضعیت خطوط ذوب و کوره‌های مجموعه فروآلیاژ، پیرامون مسائل و مشکلات آن تصمیم‌گیری می‌شود.

فرماندار ازنا به فعالیت ۷۰۰ نیروی کار در مجموعه فروآلیاژ ازنا اشاره کرد و افزود: کارخانه هم‌اکنون در حال تولید است و تنها به دلیل پاره‌ای از مشکلات، تعدادی از نیروهای آن (غیر از ۷۰۰ نفر مذکور) تعدیل شده‌اند.

وی با بیان اینکه شرکت فروآلیاژ ازنا از جمله صنایع فعال در امر تولید مشتقات تولیدات فولادی و ذوب آهن کشور است عنوان کرد: این شرکت تاکنون در صادرات فروسلیس جزء صنایع پیشرو بوده و با توجه به اظهارات مدیریت آن، از دی ماه سال گذشته با مشکلاتی روبرو شده است.

فاتحی به مکاتبات و پیگیری‌های انجام شده جهت رفع مسائل و مشکلات فروآلیاژ ازنا اشاره و بیان کرد: هفته گذشته نیز در کارگروه ستاد تسهیل استان لرستان،‌ مصوباتی جهت حمایت از این مجموعه اخذ و به ستاد تسهیل کشور ارسال شد.

وی گفت: با توجه به اهمیت حفظ و حمایت از این کارخانه، امیدواریم با همکاری همه بخش‌های دولتی موثر در این موضوع و با تعامل خوب مدیریت فروآلیاژ مشکلات آن هرچه سریعتر رفع شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از