حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان:

مطالبات کشاورزان لرستانی تا پایان شهریور تسویه می‌شود

مطالبات کشاورزان لرستانی تا پایان شهریور تسویه می‌شود

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: ۴ هزار و ۲۴ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزانی که تا شانزدهم تیرماه گندم خود را تحویل داده‌اند، تسویه شده و مانده مطالبات تا پایان شهریورماه تسویه می‌شود.

حجت‌اله بیرانوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: از ابتدای فصل برداشت تا روز دوازدهم شهریورماه ۵۳۱ هزار تُن و ۲۰۸ کیلوگرم گندم در استان خریداری شده است و ۴ هزار و ۲۴ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزانی که تا شانزدهم تیرماه گندم خود را تحویل داده‌اند، تسویه شده و مانده مطالبات تا پایان شهریورماه تسویه می‌شود.

وی افزود: تا روز دوازدهم شهریورماه در پلدختر ۳۲ هزار تُن و ۵۳۲ کیلوگرم، رومشکان ۱۴ هزار تُن و ۶۴۲ کیلوگرم، کوهدشت ۱۰۱ هزار تُن و ۸۵۶ کیلوگرم، خرم‌آباد ۶۵ هزار تُن و ۹۹۶ کیلوگرم، چگنی ۷ هزار تُن و ۱۵ کیلوگرم و دورود ۴۳ هزار تُن و ۳۲۱ کیلوگرم گندم خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان تصریح کرد: همچنین تا این زمان در بروجرد ۴۸ هزار تُن و ۵۲۰ کیلوگرم، ازنا ۶۲ هزار تُن و ۹۴۰ کیلوگرم، الشتر ۲۸ هزار تُن و ۷۲۰ کیلوگرم، الیگودرز ۶۵ هزار تُن و ۶۵۷ کیلوگرم و نورآباد ۶۰ هزار تُن و ۹ کیلوگرم گندم از کشاورزان خریداری شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از