حالت تاریک
  • جمعه, 1403/02/28 شمسی | 2024/05/17 میلادی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

معلمان در جهاد تبیین رسالت مهمی دارند

معلمان در جهاد تبیین رسالت مهمی دارند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: معلمان در راستای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب به نسل جوان رسالت مهمی بر عهده دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، احمد حسنوند ظهر امروز در دیدار معلمان با امام جمعه بروجرد، اظهارداشت: بسیج در عرصه‌های مختلف خدمات قابل توجهی را ارائه می‌دهد که یکی از این خدمات، کمک به دانش‌آموزان نیازمند است.

وی افزود: در سال گذشته ۵۰۰ بسته غذای گرم با هزینه‌ای بالغ‌بر ۴۰ میلیون تومان بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شده است، همچنین ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان تهیه و در بین خانوارهای نیازمند دارای دانش‌آموزان توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: توزیع ۶۰۰ بسته لوازم‌التحریر و کیف به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان، توزیع یک‌هزار و ۵۰۰ دست لباس ویژه دانش‌آموزان نیازمند، اهداء ۳۰ جفت کفش، ۲۰۰ دست لباس فرم مدرسه با مشارکت خیرین انجام شده است.

حسنوند جهاد تبیین را یکی از برنامه‌های مهم در بسیج برشمرد و گفت: در همین راستا ۲۲ جلسه برای یک‌هزار و ۵۰۰ معلم با موضوع سبک زندگی اسلامی برگزار شده است.

وی یادآورشد: توجه به امر پژوهش و اقدامات علمی از دیگر برنامه‌هایی است که بسیج با همراه آموزش و پرورش در دستور کار دارد به‌طوری که سال گذشته همایش علمی پژوهشی با محوریت هفت موضوع برگزار و ۱۸۳ مقاله به این همایش ارسال شد.

حسنوند با اشاره به لزوم جهاد تبیین در بین نسل جوان گفت: امروز معلمان انقلابی می‌توانند با بیان دستاوردهای انقلاب و پیشرفت‌ها در حوزه جهاد تبیین به رسالت خود عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان بروجرد، جوانان و نوجوانان در قالب ۶۲۵ حلقه صالحین، آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از