حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
امام جمعه موقت خرم‌آباد مطرح کرد:

نفوذ دین اسلام در دل جوانان ملت‌های دنیا

نفوذ دین اسلام در دل جوانان ملت‌های دنیا

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: امروز دین اسلام در دل جوانان ملت‌های دنیا نفوذ کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد اظهارداشت: اعتراضات دانشجویی در آمریکا نشانه بیداری است که در دنیا در حال رخ دادن است به طوری که در برابر ظلم و تجاور بیدار شدند و دفاع از مظلوم را در دستور کار قرار دادند ولی پلیس آمریکا با دستگیری دانشجویان و اساتید و با اهانت، اقدامات ضد انسانی انجام داد.

وی افزود: امروز مدعیان دروغین در برابر این اقدامات پلیس آمریکا سکوت کردند ولی این اقدام دانشجویان آمریکا زمینه‌ساز ظهور است و مردم به سمت عدالت می‌روند لذا حمایت دانشجویان غیرمسلمان از مسلمان در حال نماز، نشان‌دهنده تمایل به دین اسلام و نقش بر آب شدن توطئه‌های دشمنان است.

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: این اقدام، نشان‌دهنده عظمت دین اسلام است که در دل‌ها نفوذ کرده و نشان از افول غرب در جهان است، زمانی فقط در ایران فریاد مرگ بر آمریکا را سر می‌دادند اما امروز در خود آمریکا و اروپا این شعار هم شنیده می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمسی‌فر عنوان کرد: برخی از کشورها با رژیم صهیونیستی قطع رابطه کردند که جای تقدیر دارد و لازم است کشورهای عربی و اسلامی یاد بگیرید که دیگران به حمایت از برادران شما به میدان آمدند و رابطه با رژیم صهیونیستی در برخی از کشورهای عربی و اسلامی با پیروزی مردم فلسطین سبب می‌شود، این ننگ تا ابد بر پیشانی آن‌ها باقی بماند.

وی یادآورشد: در یمن هم مقاومت هم به سمت رژیم صهیونیستی پهپاد فرستاده که نشان می‌دهد مقاومت هر روز در حال اقتدار بیشتری است و این زمینه‌ساز ظهور است تا با ظهور، ظلم و فساد از روی زمین برداشته شود.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به دور دوم انتخابات افزود: سعی شود در انتخابات کسی که شایسته‌تر است انتخاب شود تا بتواند در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها نقش خود را ایفا نماید.

وی با اشاره به ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر گفت: مقام حضرت معصومه (س) بسیار بالاست که الگوی مناسبی برای همه دختران است و دختران جامعه با حفظ حجاب و کرامت در مسیر این بانوی برگ قدم بردارند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند با ترویج بدحجابی دختران را از مسیر بانوان بزرگی همچون حضرت معصومه (س) و حضرت فاطمه (س) جدا کنند ولی دختران باحیا به این بانوان بزرگ لبیک بگویند و دشمنان را ناامید کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمسی‌فر گفت: اسلام عزت، کرامت و انسانیت را برای زن می‌خواهد و می‌خواهد زن در مقام عالی بماند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از