حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/29 شمسی | 2024/10/20 میلادی
نقطه پایانی رژیم‌صهیونیستی
یادداشت؛

نقطه پایانی رژیم‌صهیونیستی

مهدی اسماعیلی تحلیلگر سیاسی در یادداشتی نوشت: عمر این رژیم منحوس صهیونیستی به نقطه پایانی خود رسیده و با تلاش و مجاهدت‌های جبهه مقاومت، رژیم غاصب به زودی نابود می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، نبرد جبهه مقاومت با جبهه باطل با موضوعیت فلسطین و آزادسازی سرزمین‌های اشغالی، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با جدیت بیشتر و راهبردی مشخص ادامه یافت که هر روز شاهد اقتدار بیشتری در جبهه مقاومت بودیم.

سال گذشته در چنین روزهایی بود که عملیاتی غرورآفرینی به نام طوفان‌الاقصی از سوی جبهه مقاومت علیه دشمن اجرا شد، عملیاتی که جبهه مقاومت بخشی از توان خود را نشان داد و این عملیات سبب شد تا رژیم‌صهیونیتی و حامیانش با تلاطم مواجه شوند.

نتانیاهو برای اینکه از این منجلابی که در آن گرفتار شده بود، خلاص شود و برای جبران این شکست‌های پی در پی که خورده بود، تصمیم گرفت بمباران‌های زیادی را بر سر مردم بی‌گناه این سرزمین انجام دهد تا اینگونه بخشی از شکست‌های خود را جبران کند و با این اقدام فشارهایی را به این سرزمین و جبهه مقاومت وارد کند بلکه بتواند به اهداف شوم و پلید خود برسد.

رژیم کودک‌کش صهیونیستی تلاش داشت تا طی یک سال اخیر با فشارها، بمباران و جنایت‌های وحشیانه‌ای که انجام داد، مردم غزه را از این منطقه بیرون کند که در نهایت این همه جنایت، اما نتوانست به این هدف خود برسد و مقاومت و ایستادگی مردم غزه، دشمن را زمین‌گیر کرد، از همین رو رژیم‌صهیونیستی با یک بی‌اعتباری و سلب مشروعیت مواجه شد.

یکی از محورهای قابل توجه در این راستا، نقش حزب‌الله لبنان بود که تلاش کرد فشار دشمن را از منطقه غزه و فلسطین بردارد، از همین رو دشمن چون در این راستا نتوانست به اهداف خود برسد تلاش کرد تا حملاتی به سمت لبنان داشته باشد که برای اجرای این برنامه‌ها از سوی آمریکا و دیگر حامیانشان از هر نظری مورد حمایت قرار گرفت.

چند روز پیش رژیم‌ صیونیستی اقدام به ترور شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت کرد و اینگونه تصور می‌کرد که با این اقدام می‌تواند سبب متوقف شدن جبهه مقاومت شود و از سوی دیگر برای جبران شکست‌های خود در این مدت، این اقدام را انجام داد تا به نوعی مانور قدرت دهد در حالی که قدرت پوشالی رژیم‌ صهیونیستی برای همه دنیا مشهود است.

حرکت جبهه مقاومت و حزب‌الله متکی به اشخاص نیست، خصوصاً بدنه نیروی مقاومت اسلامی لبنان که بسیار منسجم و سازمان‌یافته است لذا اصل حرکت در جبهه مقاومت متکی به راهبرد است از همین رو این اقدام دشمن سبب تضعیف و توقف جبهه مقاومت نخواهد شد.

رژیم‌ صهیونیستی به دنبال تنفس مصنوعی است تا بتواند چند صباحی بماند اما عمر این رژیم منحوس به نقطه پایانی خود رسیده و با تلاش و مجاهدت‌های جبهه مقاومت این رژیم غاصب به زودی نابود می‌شود و محو می‌گردد.

شهید سید حسن نصرالله تاثیرگذاری زیادی در منطقه داشت به‌طوری که تلاش‌های بی‌وقفه‌ای را برای آزادی قدس شریف و شکست دشمن انجام داد و این راه، جبهه مقاومت پس از شهادت سید حسن نصرالله نیز به قوت و قدرت ادامه دارد به‌طوری که دیدیم لحظاتی بعد از شهادت سید حسن نصرالله، این جبهه پرقدرت به سمت دشمن حملاتی را انجام داد.

نقطه عطف رزمندگان در این جبهه، ولایت‌پذیری و دلدادگی به ولایت‌فقیه است و اینها نقطه عطف موفقیت و عزتمندی این جبهه است و روز به روز با موفقیت بیشتری برای نابودی دشمن تلاش می‌کنند و در این مسیر دست یاریگر خدا نیز آن‌ها را همراهی خواهد کرد.

شهید سید حسن نصرالله شخصیتی بود که در کنار تدابیر و ولایت‌پذیری، توانست جمع منسجمی را در جبهه مقاومت ایجاد کند و این جبهه محکم در برابر دشمن ایستاد و قطعاً پیروزی از آنِ جبهه حق است.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از