حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/29 شمسی | 2024/10/20 میلادی
نیروهای مسلح پاسخ کوبنده‌ای به رژیم‌صهیونیستی دادند
عضو هیات‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی:

نیروهای مسلح پاسخ کوبنده‌ای به رژیم‌صهیونیستی دادند

عضو هیات‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای مسلح پاسخ کوبنده‌ای به رژیم‌صهیونیستی دادند و قلب آزادگان جهان با این عملیات خشنود شد.

عباس گودرزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به حملات موشکی در پاسخ به نقض حاکمیت ملی ایران در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه و انتقام شهیدان بزرگ جبهه مقاومت اظهار داشت: امشب شاهد پاسخ کوبنده نیروهای مسلح به سمت سرزمین‌های اشغالی بودیم که این اقدام نیروهای مسلح سبب شد تا قلب آزادگان عالم خشنود شود.

وی افزود: امشب روح شهید هنیه، روح حاج قاسم سلیمانی، شهید مغنیه، شهید سید حسن نصرالله و سایر شهدای جبهه مقاومت شاد خواهد شد و معتقدیم دعای شهدا سبب می‌شود تا این عملیات با موفقیت انجام شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملتی که شهادت دارد، شکست ندارد، تصریح کرد: هیچ مقامی بالاتر از شهادت نیست لذا ملتی که شهادت را سعادت می‌داند، برایش شکست معنایی ندارد.

گودرزی بیان کرد: ما آماده شهادت هستیم، آماده‌ایم خود را فدای اسلام و جبهه مقاومت نمائیم، اسلامی که به ما عزت داد و ما شهادت را در این مسیر افتخار می‌دانیم.

وی یادآور شد: امشب نیروهای مسلح درسی فراموش‌نشدنی به دشمن داده و نشان دادند که هر اقدام از سوی دشمن با واکنش و پاسخ محکم و مقتدرانه همراه است.

عضو هیات‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی با تمام وجود پشتیبان نیروهای مسلح است و از صمیم دل، آن‌ها را حمایت می‌کند.

گودرزی خاطر نشان کرد: تردیدی نیست که آینده از آن مظلومان عالم است و امروز دشمن از شهید سید حسن نصرالله بیشتر از خود سید حسن نصرالله واهمه دارد و این جبهه مقاومت با تمام توان تا نابودی دشمن در صحنه حضور دارد.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از