حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
واحدهای صنفی متخلف ۴۰ میلیارد تومان جریمه شدند
مسئول بازرسی و نظارت صمت لرستان:

واحدهای صنفی متخلف ۴۰ میلیارد تومان جریمه شدند

مسئول بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: واحدهای صنفی متخلف در شهرهای استان لرستان، ۴۰ میلیارد تومان جریمه شدند.

امیر طولابی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: بازرسی و نظارت از واحدهای مختلف صنفی با تیم‌ها بازرسی، به صورت مستمر در سطح بازار استان انجام می‌شود و با متخلفان در حوزه کم‌فروشی، گران‌فروشی، تقلب و تخلف برخورد می‌شود.

وی افزود: در طول سال، تشدید نظارت‌ها متناسب با مناسبت‌های مختلف مانند ماه رمضان، نوروز، ماه مهر انجام می‌شود و با تشکیل تیم‌های بازرسی، همه اصناف رصد می‌شوند که در نیمه اول امسال بیش از ۲۲ هزار بازرسی از سطح بازار استان توسط تیم‌های گشت انجام شده است.

مسئول بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت لرستان تصریح کرد: در پی این بازرسی‌ها، ۲ هزار پرونده تخلفاتی برای واحدهایی که تخلفی انجام داده بودند، تشکیل و سپس به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شدند.

طولابی بیان کرد: واحدهای صنفی متخلف در استان ۴۰ میلیارد تومان جریمه شدند و این گشت و بازرسی‌ها به صورت مستمر در حال انجام است.

وی با اشاره به طرح تشدید نظارت بر مشاوران املاک، گفت: در این طرح که تیمی متشکل از صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و دادگستری بود، ۱۵۰ پرونده تخلفاتی تشکیل شد که به تعزیرات ارجاع داده شد.

مسئول بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: در حوزه حمل و نقل جاده‌ای نیز ۷۷ فقره پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

طولابی خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف را در هر حوزه‌ای اطلاع دهند تا بازرسان در کمترین زمان بررسی کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از