حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
عضو هیات علمی دانشگاه لرستان:

وحدت لازمه حرکت در مسیر حق است

وحدت لازمه حرکت در مسیر حق است

عضو هیات علمی دانشگاه لرستان گفت: وحدت لازمه حرکت در مسیر حق است و با همبستگی و اتحاد می‌توان در مقابل دشمن ایستاد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین فلاحی‌اصل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به هفته وحدت، اظهار داشت: مکتب حیات‌بخش اسلام، مکتب جامع و کلی است که همه برنامه‌های زندگی بشر را تدوین کرده است.

وی با اشاره به ضرورت وحدت برای حرکت در مسیر حق و پیشبرد اهداف، افزود: همبستگی و وحدت سبب می‌شود تا همه کارها به بهترین شکل پیش رود و این رمز موفقیت و پیروزی است که دشمنان تلاش می‌کنند تا با ایجاد تفرقه در بین جوامع مسلمان، بتوانند اهداف خود را جلو ببرند.

عضو هیات علمی دانشگاه لرستان تصریح کرد: وجود اختلاف‌نظر امری طبیعی در همه بخش‌ها است اما اینکه این اختلاف‌نظر منجر به دشمنی و ستیزه‌جویی شود مشکلات عدیده‌ای را به وجود می‌آورد و منظور از وحدت این است که به جای نفاق و تفرقه، به نقاط مشترک توجه و تمرکز شود.

فلاحی‌اصل بیان کرد: برای رسیدن به هدف اصلی وحدت باید از تفرقه و هر عاملی که سبب تفرقه می‌شود، دوری کرد لذا وحدت مسلمانان و جهان اسلام سبب می‌شود تا ریشه ظلم خشکانده شود چرا که شعار استکبار این است که تفرقه ایجاد کند تا به اهدافش برسد و با ایجاد اتحاد و وحدت می‌توان دشمن را در رسیدن به اهدافش ناامید کرد.

وی با اشاره به جنایات دشمنان در سرزمین فلسطین و غزه، بیان کرد: همه جنایاتی که در این سرزمین رخ می‌دهد با پشتیبانی آمریکای جنایتکار است و اگر جهان اسلام متحد شوند، می‌توانند یاریگر مظلومان غزه باشند و باید با وحدت و همبستگی، عرصه را بر دشمن تنگ کرد تا زوال آن‌ها تسریع یابد.

عضو هیات علمی دانشگاه لرستان یادآور شد: امروز لازم است که هر کسی در هر جایگاهی، منادی وحدت باشد و اهمیت و مفهوم هفته وحدت این است که همه با هم حول یک محور باشند و با تمرکز بر اشتراکات، اجازه داده نشود تا تفرقه‌ای از سوی دشمن، مسلمانان را از مسیر اصلی دور نماید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از