حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/29 شمسی | 2024/10/20 میلادی
وعده‌ صادق۲ غرور ملی را به نمایش گذاشت
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

وعده‌ صادق۲ غرور ملی را به نمایش گذاشت

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: عملیات وعده‌ صادق ۲ غرور ملی و اقتدار را به نمایش گذاشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ اظهار داشت: حزب‌الله زنده و متکی به فکر، مکتب و تفکر است، از همین رو این مسیر ترسیم شده جبهه مقاومت به موفقیت و پیروزی می‌رسد.

وی افزود: شهید سید حسن نصرالله در طول این سال‌ها برای تقویت جبهه مقاومت تلاش‌ها و مجاهدت‌های فراوانی را انجام داد که ماحصل این تلاش‌ها، ایستادگی در برابر دشمن و تقویت جبهه‌ای مقتدر بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: در عملیات وعده صادق ۲ نیروهای مسلح ایران غرور ملی ایران و اقتدار را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که در برابر هر اقدام از سوی دشمن، پاسخی محکم داده می‌شود و این جوابی به اقدامات دشمن در به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه، شهید سید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان بود.

قدرتی بیان کرد: این عملیات در واقع چشمه‌ای از دریای توان نظامی و موشکی ایران بود و اگر دشمن دست از پا خطا کند، این‌بار جواب دشمن با ضربات محکم‌تری همراه است.

وی عنوان کرد: این عملیات سبب شد تا دل مردم بی‌گناهی که از ظلم و زور دشمنان رنج می‌کشیدند، شاد گردد و با امیدی دوباره مقاومت نمایند تا بتوانند دشمن را شکست دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه تفکر بسیجی و روحیه شهادت‌طلبی در سراسر جهان گسترش پیدا کرده است، گفت: بسیاری از ملت‌های آزادی‌خواه جهان با تاسی از انقلاب اسلامی ایران توانسته‌اند در برابر دشمن بایستند و این ایستادگی و مقاومت منجر به پیروزی خواهد شد.

قدرتی بیان کرد: عمر منحوس رژیم غاصب صهیونیستی رو به پایان است و با این اقدامات دست و پای آخر را می‌زند و نیروهای مسلح در عملیات وعده‌ صادق به دشمن نشان دادند که هر حرکت از سوی دشمن با پاسخ‌های سخت جواب داده می‌شود.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از