حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
امام جمعه موقت خرم‌آباد:

پاسخی محکم‌ به رژیم صهیونیستی داده می‌شود

پاسخی محکم‌ به رژیم صهیونیستی داده می‌شود

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: پاسخی محکم‌تر از وعده‌ صادق به رژیم‌ صهیونیستی داده می‌شود و به‌زودی این غده سرطانی از روی زمین برچیده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهروز شمسی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد، اظهار داشت: مدت‌هاست که شاهد جنایات رژیم صهیونیستی در غزه هستیم که این جنایات سبب شهادت هزاران نفر شده است اما متأسفانه مجامع بین‌المللی، شورای امنیت و برخی کشورهای اسلامی سکوت کردند و اقدامی عملی برای جلوگیری از این جنایات انجام نمی‌دهند.

وی با اشاره به نقض حقوق بشر، افزود: می‌بینیم که روسیه به خاطر جنگ با اوکراین از حضور در المپیک محروم شد اما رژیم صهیونیستی در این مدت ۴۰ هزار زن و کودک بی‌گناه را قتل‌عام می‌کند و بازهم در المپیک شرکت می‌کند و این همان حقوق بشری است که مدنظر غرب قرار دارد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد بیان کرد: در این میان برخی از کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی روابطی دارند که لازم است این روابط قطع شود و نباید اجازه داد این جنایات در کرانه باختری هم رخ دهد.

شمسی‌فر بیان کرد: همان‌گونه که حزب‌الله به جنایات دشمن پاسخ داد، ایران هم پاسخی محکم‌تر از وعده صادق می‌دهد و رژیم صهیونیستی این مدت در ترس و وحشت مانده ولی بداند که پاسخ قطعی است و به‌زودی این ظلم از روی زمین برچیده می‌شود.

وی با اشاره به ثبت جهانی دره خرم‌آباد گفت: مسئولان از این فرصت برای رونق گردشگری و اشتغال استفاده کنند البته باید زیرساخت‌ها مهیا شود تا منجر به ایجاد اشتغال گردد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد یادآور شد: یکی از مناسبت‌های این هفته قیام ۱۷ شهریور است که در چنین روزی تعدادی از هم‌وطنان ما به شهادت رسیدند که مراسمی به همین مناسبت برگزار می‌گردد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از