حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/29 شمسی | 2024/10/20 میلادی
پایه دفاعی ایران جزو محکم‌ترین پایه‌های دفاعی جهان
فرماندار پلدختر مطرح کرد:

پایه دفاعی ایران جزو محکم‌ترین پایه‌های دفاعی جهان

فرماندار پلدختر گفت: پایه دفاعی ایران جزو محکم‌ترین پایه‌های دفاعی جهان است و هر لحظه که بخواهد می‌تواند در هر زمان و مکانی پاسخ قاطع، محکم، دندان‌شکن و کوبنده را به هر متجاوزی بدهد.

احسان علیپوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، ضمن تقدیر از اقدام سپاه پاسداران در موشک‌باران رژیم صهیونیستی اظهار داشت: پایه دفاعی ایران جزو محکم‌ترین پایه‌های دفاعی جهان است و هر لحظه که بخواهد می‌تواند در هر زمان و مکانی پاسخ قاطع، محکم، دندان‌شکن و کوبنده را به هر متجاوزی بدهد.

وی افزود: کودکان فلسطین، لبنان و غزه، در شب حمله موشکی ایران به اسرائیل، اولین شبی بود که با خیالت راحت خوابیدند که از این اقدام پاسداران تقدیر و تشکر می‌کنیم.

فرماندار پلدختر عنوان کرد: سپاه پاسداران نشان داد در هر جایی که از جوانان، نخبگان و خبرگان استفاده کردیم، مثمرثمر بوده است و صنعت دفاعی ما بیش از دو دهه است که به این نقطه رسیده است.

وی بیان کرد: بیش از دو دهه سرمایه‌گذاری و جذب جوانانی که می‌توانستند در هر جای جهان به فعالیت بپردازند ولی ماندن در وطن و کمترین دریافتی در کشور را به بیشترین مبالغ بر کشورهای بیگانه ترجیح دادند که این اقدام را به فال نیک می‌گیریم.

علیپوری ضمن تقدیر از عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران، گفت: هر زمان نیروهای مسلح نیروی داوطلب درخواست کنند همه ما در خدمت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هستیم.

وی با اشاره به اینکه عملیات سپاه پاسداران دارای ویژگی‌های زیادی است تصریح کرد: به گفته کارشناسان دفاعی جهان، گنبد آهنین رژیم صهیونیستی جزو قوی‌ترین سیستم‌های پدافندی جهان است.

فرماندار پلدختر خاطر نشان کرد: به‌ جز گنبد آهنین آمریکا، آلمان، انگلیس و فرانسه و برخی کشورهای عربی زبان به جای حمایت از همزبان خود، در کنار جبهه باطل قرار گرفتند که همه آنها پاسخ کوبنده‌ای دریافت کردند.

وی افزود: بیش از ۹۰ درصد موشک‌های ایران به اهداف از پیش تعیین شده اصابت کردند که این موضوع را با فال نیک می‌گیریم.

فرماندار پلدختر با بیان اینکه ایران ثابت کرد که هر زمان و مکانی بخواهد انتقام می‌گیرد عنوان کرد: ایران اهداف نظامی، استراتژیک و پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

وی با اشاره به اینکه صنعت دفاعی الگویی برای همه حوزه‌های کشور باشد گفت: برای آبادانی کشور تلاش کنیم چه آنهایی که در ساخت موشک فعالیت دارند و چه کسانی که پست‌های مدیریتی به مردم خدمت می‌کنند.

علیپوری گفت: همانطور که موشک نقطه زن داریم باید مدیر نقطه زن هم داشته باشیم، مدیری که مردم از عملکرد وی راضی باشند و برای حل مشکلات مردم تلاش کنند و مثل نیروهای مسلح برای آبادانی کشور تلاش کنیم.

وی افزود: اگر رژیم صهیونیستی به عنوان سگ هار آمریکا دست از پا خطا کند با اقدام پشیمان کننده‌ای از طرف جمهوری اسلامی ایران مواجه می‌شود.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از