حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
‌فرماندار دلفان:

پیگیر جمع‌آوری مدارس کانکسی دلفان هستیم

پیگیر جمع‌آوری مدارس کانکسی دلفان هستیم

فرماندار دلفان گفت: پیگیر هستیم تا با حضور گروه جهادی، مشارکت فرمانداری، مردم و آموزش پرورش مدارس کانکسی دلفان تبدیل به ساختمان شوند.

اصغر قهرمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، به آمادگی مدارس دلفان برای شروع سال تحصیلی جدید اشاره کرد و اظهارداشت: مدارسی که سال گذشته از نظر سرویس بهداشتی، سرویس آبخوری و رفاهی مشکل داشتند، بازسازی و رفع مشکل شدند و همچنین کلاس درس با حضور یک معلم در دورافتاده‌ترین منطقه دلفان تشکیل شد.

وی افزود: چند مدرسه کانکسی در سطح شهرستان دلفان وجود دارد که نیاز است با ساختمان جایگزین شوند که در این راستا پیگیر هستیم.

فرماندار دلفان عنوان کرد: سال گذشته در قالب گروه جهادی و مشارکت فرمانداری چند تا از مدارس کانکسی شهرستان دلفان تبدیل به ساختمان شد که امسال نیز این برنامه را داریم و درصورت حضور گروه جهادی با مشارکت فرمانداری، مردم و آموزش پرورش سعی می‌کنیم مدارس کانکسی تبدیل به ساختمان شوند.

وی‌ بیان کرد: امسال برای رفع مشکلات مدارس شهرستان جلسات شورای آموزش و پرورش برگزار شد و سعی کردیم هزینه مدارس خیلی افزایش پیدا نکند.

قهرمانی گفت: یکی از مدارس شهرستان به صورت مشترک و در قالب دو شیفت پسرانه و دخترانه استفاده می‌شد که امسال کلاس‌ها به صورت جدا دایر می‌شود، همچنین امسال مدرسه آیت‌الله طالقانی با ۱۲ کلاس درس به ظرفیت مدارس دلفان اضافه شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از