حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
فرمانده پادگان مهندسی بروجرد:

گسترش بیداری‌ اسلامی دستاورد دفاع‌مقدس است

گسترش بیداری‌ اسلامی دستاورد دفاع‌مقدس است

فرمانده پادگان مهندسی بروجرد گفت: اقتدار و پیشرفت محور مقاومت و همچنین گسترش بیداری اسلامی از دستاوردهای دفاع‌مقدس است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، امیرسرتیپ دوم عبدالعلی فریادی صبح امروز در دیدار نیروهای مسلح با امام جمعه که به مناسبت هفته دفاع‌مقدس در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، صدام خود را برتر می‌دید از همین رو با پشتیبانی چندین کشور آماده حمله به ایران شد.

وی افزود: در روز ۳۱ شهریور سال ۵۹ حمله دشمن به سرزمین ایران آغاز شد، در ابتدای این حمله بود که رزمندگان و مردم خرمشهر جلوی پیشروی دشمن را گرفتند و از همان زمان دشمن متوجه شد که نمی‌تواند با کشور ما مقابله کند.

فرمانده پادگان مهندسی بروجرد تصریح کرد: در هشت سال دفاع‌مقدس عملیات‌های مختلفی صورت گرفت که رزمندگان ما اتکا به ایمان و توکل به خدا و همچنین گوش به فرمان بودن امام‌راحل توانستند به پیروزی برسند.

فریادی بیان کرد: دفاع‌مقدس در واقع برهه‌ای از تاریخ ماست و باید به درستی تبیین شود چرا که رزمندگان طی هشت سال از خاک وطن دفاع کردند و اجازه ندادند دشمن، انقلاب اسلامی ایران را از بین ببرد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال این بود که هویت ایرانی را از ما بگیرد، گفت: ما در مقابل دشمن ایستادیم و با همین ایستادگی دشمن را به عقب راندیم و اجازه داده نشد دشمن در جنگ تحمیلی به هدف خود برسد.

فرمانده پادگان مهندسی بروجرد یادآور شد: کشورهای مختلف هرآنچه در اختیار داشتند را به صدام دادند و سران عربی نیز این رژیم را از نظر مالی پشتیبانی کردند اما رزمندگان ما با همه دنیا مقابله کردند.

فریادی اظهار داشت: علاوه بر رزمندگان نیز مردم عادی و شهروندان هرآنچه در توان داشتند برای کمک به رزمندگان تقدیم کردند و از همه اقشار در میدان‌های نبرد با دشمن حاضر شدند و در راس همه این‌ها، امام‌راحل بود که با دستورات قاطع و نفوذ کلامی که داشت اثرگذار بودند و همه ملت در لبیک به امام‌راحل در برابر دشمن ایستادند.

وی عنوان کرد: دستاوردهای دفاع‌مقدس بسیار زیاد است و امروز هرآنچه در حوزه امنیت، موفقیت، پیشرفت، اقتدار داریم همگی مرهون دفاع‌مقدس است، اگر امروز رزمندگان ما موشک و پهپاد تولید می‌کنند و جزو قدرت‌‌های بی‌نظیر هستیم به برکت دفاع‌مقدس است، اگر امروز نخبگان بر قله موفقیت می‌ایستند نشات گرفته از دفاع‌مقدس است.

فرمانده پادگان مهندسی بروجرد بیان کرد: گسترش فرهنگ ایرانی اسلامی و محور مقاومت از اثرات و دستاوردهای دفاع‌مقدس است و نفوذ بیداری اسلامی تا جایی است که دانشجوی کشورهای خارجی پرچم ایران را بلند می‌کند و این به برکت دفاع‌مقدس است.

فریادی با اشاره به جنگ شناختی، افزود: یکی از شاخه‌های این جنگ، روایت‌ها است و آنچه که باید به موقع گفته شود لذا در عملیات حمله به عین‌الاسد دیدیم که دشمن به گونه دیگری روایت کرد یا عملیات وعده‌صادق که دشمن وارونه جلوه داد لذا باید تلاش کرد تا دستاوردها و موفقیت‌ها به خوبی بیان شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر دفاع‌مقدس و دستاوردهای آن خوب تبیین نشود، دشمن به گونه دیگری روایت می‌کند چرا که دشمن در فضای مجازی شبهه ایجاد می‌کند و تلاش دارد تا فکرها را به سمت خود ببرد و باید دلاوری‌های رزمندگان و شهدا به خوبی برای نسل جوان بیان شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از